daubyj Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det har svirret mange rykter angående en ny X-Files film. Nå har den endelig bekreftelsen kommet: Duchovny mottar det nye X-Files manuset denne uken. Les mer Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hmm, litt skeptisk til denne filmen. Blir spennende å se hvilken sammenheng den skal ha med serien, om noen, og eventuelt den andre filmen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Den blir nok satt etter den siste sesongen er jeg sikker på. Kan hende den tar for seg mayakalenderens dommedagsdato. Da det blir invasjon og bosettelse.. Uansett, denne filmen vil jeg glede meg skikkelig til Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Gleder meg vilt. Har ingenting imot å møte på agent Mulder igjen. Jeg falt helt av serien når han forsvant ut, men fikk nå med meg de siste par episodene. Første sesong av X-Files vil alltid bli stående som en av tidenes serieopplevelser for min egen del. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Gleder meg vilt. Har ingenting imot å møte på agent Mulder igjen. Jeg falt helt av serien når han forsvant ut, men fikk nå med meg de siste par episodene. Første sesong av X-Files vil alltid bli stående som en av tidenes serieopplevelser for min egen del. 9111730[/snapback] Det der kunne vært mine egne ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg