S.M. Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Holdt på med å ta backup fra en meget bråkbar harddisk over til en ekstern harddisk i det maskinen fikk blåskjerm. Da vi plugget den eksterne i en annen maskin for å se hva vi fikk reddet så hang windows seg i min datamaskin og diskbehandling i tilleg til at den ikke fikk noen stasjonsbokstav. Maskinen sluttet å henge seg opp når vi plugget Usb disken ut. Har testet i ren dos. men klarer ikke å finne igjen disken.. Hjelp.? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Testet den i en annen maskin? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Testet den i en annen maskin? 9094131[/snapback] Ja det har jeg testet. Holder på med å demontere matboksen nå og det ser ut som om det er en vanlig ATA disk stående inni.. Skal forsøke å koble den til.. Noen andre forslag ? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Har et program som heter PC Inspector smart recovery som har hjulpet meg med tapte bilder før, men hvordan er det med formaterte disker. ? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Pc'er skal ikke henge seg når du kobler til en usb disk i hvert fall. Uansett om den er formatert eller ikke. Endret 18. juli 2007 av Spartan Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Pc'er skal ikke henge seg når du kobler til en usb disk i hvert fall. Uansett om den er formatert eller ikke. 9094314[/snapback] Selfølgelig ikke, den har problemer med å lese fra den, derfor henger den seg opp når jeg åpner min datamaskin og diskbehandling. Hvis du leser posten så har jeg klart å få blåskjærm ved skriving til denne eksterne hdd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå