XtaZ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kjedet meg litt nå å tok en tur innom IGN hvor jeg fant denne infoen om Goldeneye til Virtual Console på Wii. Det står ingenting bortsett fra at "N64 Shooter might make a return" å at releasedatoen er TBA. Men det er nok til å holde håpet oppe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ja vi får leve i håpet, for det er litt av eit lisenshelvete det der. Endret 18. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er vel Rare som sitter på rettighetene til selve spillet mens det er EA som sitter på James Bond lisensen, eller? Mener det var slikt det foreløp seg, og om det stemmer så har jo Microsoft sitt å si siden de eier Rare, og MS vil vel helt sikkert at Goldeneye 007 skal komme til X360's Arcade fremfor Nintendo's Virtual console. Man får leve i håpet at det kommer, men jeg har mine sterkeste tvil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er Activision som sitter på Bond lisensen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Rare sitter vell med rettighetene og dem er vell eid av MS Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Til spillet ja, men ikkje selve Bond lisensen. Som sagt, mye rettighet pjatt som må i orden før noen som helst skjer. Får bare håpe Nintendo ikkje vil leike gnier da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Activision, akkurat ja. Er så vant med at det er EA som stikker av med alle lisenser at jeg glemte å google før jeg skreiv for å være 100% sikker. For en gangs skyld skulle jeg ønske jeg gjorde det Anyway: Håper inderlig at Goldeneye kommer på VC, hadde ikke gjort noen verdens ting det. Men håper og inderlig at jeg får mer lagringsplass på Wiien min. Begynner å bli lite med plass for klassikere nå, litt vel lite plass for klassikere vel å merke... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 jeg vil mer at Goldeneye kommer til 360 enn Wii får da er det større sjangs for at det blir online multiplayer på det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 jeg vil mer at Goldeneye kommer til 360 enn Wii får da er det større sjangs for at det blir online multiplayer på det 9097220[/snapback] Du sier noe der. Dog likevell håper jeg mer på Wii enn X360, mye grunnet at da kan jeg bruke NGC kontrolleren, som i mine øyne er en av de hærligste kontrolleren å holde i. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) jeg vil mer at Goldeneye kommer til 360 enn Wii får da er det større sjangs for at det blir online multiplayer på det 9097220[/snapback] Haha seriøst, onlinemuligheter? Endret 18. juli 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 GoldenEye online hadde faktisk vert så hysterisk bra at eg hadde fellt noen tårer. Men det skjer vel neppe. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Tror faktisk Goldeneye er så etterlengtet at jeg synes MS og Nintendo (eksempel) skulle sluppet det på både VC og XBL arcade å delt det de hadde tjent på det tror uansett det bare hadde blitt en "win-win" situasjon Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Goldeneye er ein av dei beste FPS spela eg har spelt, og det er kanskje fordi eg har spelt ganske få FPS spel. Banjo Kazooie synest eg óg var kjempegøy, men det er Rare som har laga det. Imo, laga Rare dei beste spela til N64. Eg trur ikkje Goldeneye (eller Banjo Kazooie) kjem til VC, sjølv om eg håper på det. Som XtaZ skreiv, det kunne jo komt på både VC og XBL Arcade, då hadde dei nok tjent meir på det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Får håpe James Bond er like sterk i den nye versjonen, må få meg dual rocketlaunchers. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Eg prøvde Goldeneye på emulator, men det sugde. Siktingen var ikkje det same som med stikke/joystick(?). Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Eg prøvde Goldeneye på emulator, men det sugde. Siktingen var ikkje det same som med stikke/joystick(?). 9102098[/snapback] Ditto. Hadde man kunne brukt musen til å se rund med så skulle det kansje gått bra men de emulatorene er så begrenset at det ble ingen artig opplevelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå