fwerhner Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har funnet ut at jeg skal ha meg ny tv nå. Men jeg veit ikke om jeg går for den rette. Saken er ihvertfall klar at jeg vil gå for en Samsung grunnet designet (ja jeg er kanskje sær,men men) Denne TV'n virka rimelig for min lommebok: SAMSUNG PS42C96HD Plasma TVhttp://www.hifiklubben.no/produkter/bilde/...a_tv_svart.htm# 11.990,- men får jeg bra tv for penga? Jeg har ingen kompetanse innenfor detta.... så hadde blitt evig takknemlig for litt hjelp og veil. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er 2xHDMI inngang noe som er kjekt å ha. Ellers er det ikke så lett å lese seg til om det er bra bildet eller ikke. Ta en tur til Hifiklubben å se på den. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Du har jo bestemt deg, men vil bare si ifra da det ikke er tvil om hvem Plasma som gir mest TV for pengene akuratt nå. Panasonic PV/PX 70. Blir litt sånn "Hey jeg vil ha en BMW, men ikke om den er dårligere en Hyundai'en min ?" Endret 18. juli 2007 av Zelkin Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 S modellen er vel billig modellen til Samsung. Ikke det beste TV kanskje, men skulle jeg bruke den summen på et TV ville jeg kanskje gått ned en størrelse hvis du kan da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå