trMaG Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Sitter her og teller på knappene om jeg skal komme meg til legevakta. Har skikkelige magesmerter, ikke mageknip, i nedre mageregion som har blitt værre og værre siden kl 14.00 tirsdag. Kan knapt stå oppreist :-( Lurer på om jeg skal dra til Bærum sykehus eller legevakta i Oslo. Bor i Oslo men er fra Bærum... mag Endret 21. juli 2007 av Patience Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvis det har vedvart så lenge er det best å dra til legen uansett. Forøvrig er blindtarmbetennelse meget smertefullt, så dersom du sitter og bærer deg over smertene, ikke får sove etc; hut deg til legevakta. Gikk ved siden av en kompis som fikk betennelsen en gang. Han hadde klagd over litt magesmerter hele dagen, og så skulle vi gå et par kilometer ... rundt halvveis så begynner han og ynke seg over smertene og det går ikke lang tid før han ligger på veien og vrir seg, bokstavelig talt.. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Hei, Dro til legevakten på bærum sykehus. Ble tatt seriøst og legene tok både røntgen og CT av magen, samt blodprøver, men de fant ingenting. Ble derfor sendt hjem igjen på ettermiddagen med beskjed om å komme inn dersom smertene ble akutte. Magen er fortsatt like ille og må nok ty til smertestillende for å sove. Kjipe greier. mag Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hm. Hørtes ikke bra ut. Vel, du får ha lykke til da. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 takk binko.. like kjipt idag.. men fikk sove i natt. Lurer litt på hva jeg skal gjøre..? hmm..slapper av et par timer og dersom ikke bedre må jeg vurdere å ta en tur på sykehuset igjen. mag Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 *** Regner med du har andre ting å tenke på, på grunn av smertene. Derfor har jeg endret overskriften for deg (brudd på tre-ords-regelen) istedet for å be deg selv om å gjøre det. God bedring. *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå