Gå til innhold

Limewire klarer ikke å koble til nettverket

Anbefalte innlegg

Hei,

Har innstalert Limewire men programmet klarer ikke å koble til nettverket. Det står bare: du kobles nå til nettverket, uten at det klarer å koble til. Jeg har godtatt programmet i brannmuren min (zonealarm), og jeg har også prøvde å slå på limewire med brannmuren deaktivert, uten at det har hjulpet. Men hver gang etter jeg har prøvde å starte limewire med brannmuren deaktivert får jeg opp en melding hvor det står: The firewall has blocked internet access to ...masse nummere...(UDP port 27017) from your computer og The firewall has blocked internet access to ...masse nummere..(TCP Port 8080) from your computer. Må jeg låse opp porter for å få limewire til å fungere, eller er det en annen løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd å fikse litt på portene men har møtt et snodig problem. Når jeg skal bytte manuelt på port inne på limewire, via Verktøy->Alternativer->Avansert->Brannmur, så fryser limewire etter at jeg har byttet port der det står: lytt på port. Jeg trykker på ok/utfør og så fryser hele programmet og jeg må bruke oppgavebehandling for å avslutte det. Dette skjer både på limewire og frostwire. Jeg har innstalert nyeste java, så det skulle ikke være et problem.

Er det noen som har et forslag til å løse dette problemet?

(Bruker Windows Vista Home Premium)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...