værdama Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hei, jeg har kjøpt meg en ny skjerm en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324781. Men jeg sliter med uskarpt/blurry bilde når jeg bruker dvi kabelen. men når jeg bruker VGA så får jeg et fint og skarpt bilde. hva kan være galt? jeg har ett 8800gtx skjermkort. takk for alle innspill Endret 18. juli 2007 av værdama Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei, jeg har kjøpt meg en ny skjerm en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324781. Men jeg sliter med uskarpt/blurry bilde når jeg bruker dvi kabelen. men når jeg bruker VGA så får jeg et fint og skarpt bilde. hva kan være galt? jeg har ett 8800gtx skjermkort. takk for alle innspill 9093783[/snapback] Har du installert driverene til skjermen din? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 jepp. har det, men jeg har fortsatt problemet. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 jepp. har det, men jeg har fortsatt problemet. 9093801[/snapback] Sjekk tilkoblingene bak skjermen din og inn til skjermkortet ditt. Hvis alt er skikkelig der så kan du kanskje prøve med en annen DVI kabel bare sånn for å utelukke om det er den som er synderen Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) jepp. har det, men jeg har fortsatt problemet. 9093801[/snapback] Sjekk tilkoblingene bak skjermen din og inn til skjermkortet ditt. Hvis alt er skikkelig der så kan du kanskje prøve med en annen DVI kabel bare sånn for å utelukke om det er den som er synderen 9093826[/snapback] hehe:) skal se om jeg har en ekstra kabel, tror det fulgte en med til skjermkortet også Edit: det gjorde det ikke, synd. skal se om får skaffet en ny en. får ikke håpe det er problemet. kom gjerne med flere innspill. Edit: fant ut av det. byttet inngang på skjermkortet så fungerte det. wee! Endret 18. juli 2007 av værdama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå