toreide Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg er i ferd med å sette opp en ny maskin. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan ta backup av internett-settingene mine, inkludert alle logon passord, maildata etc - for så å overføre dem til min nye maskin med ny hd. Jeg bruker IE6 og OE6. Årsaken er at jeg ikke har tatt vare på settingene mine på min Tele2 konto :-( Kan tenke meg det er litt kavete å få tak i dem. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Brukernavn må du klare å skaffe tak i? Deretter er det jo bare å be ISP'en din (Tele2) sende deg nytt passord. Burde ikke ta mere enn et par, tre dager. Hva mail etc angår, er det greit å kopiere ut hele "Documents and Settings" mappa di, så har du alt av oppsett du trenger... Andy Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Søk på *.ins for å finne .ins fila med internettoppsettet ditt. Som Mr_Dillon sa så er det bare å ta backup av "documents & settings" mappa. Sett opp en backup i scheduled tasks og alt vil være ok... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Eg brukar sjølv e-backup. Dette programmet kan ta backup av Outlook Express samt favorittane i Explorer. Du har i tillegg moglegheita til å velge ut mapper og filer som du vil ha med i backupen (kjekt å ha). Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå