Mister_joney Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Måtte teste mine to SB-600 i dag... Her ble resultatet... Igjen, konstruktiv kritikk settes pris på! Lenke til kommentar
regor79 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Var sikker på at det endelig var et flott undervannsbilde av en nydelig skate jeg klikket meg inn på nå jeg.. Er mer fan av undervannsskater enn land skater for å si det sånn.. Ellers var bildet fint det, men synes trepallen trakk mye oppmerksomhet bort fra skateren. Lenke til kommentar
recognice Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Synes ikke pallen gjorde noe, men skillet i ansiktet på personen derimot synes jeg var irriterende. Ellers synes jeg det var et bra bilde. Vi deler i alle fall samme interesse Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Enig med personen ovenfor. Veldig flotte farger, og lyset gir en naturlig gjengivelse. Jeg liker godt hvordan personen blir opplyst, og det fungerte også greit med litt vignetting. Det som kunne gjort bedre med dette bildet i min mening, er det uheldige skyggen på motivets ansikt. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Legger ved to bilder til av samme session... Vet at jeg har kuttet hånden på det siste, sorry Pallen er btw en "kicker", også kaldt et hopp;) EDIT: Leif Endret 19. juli 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
Nikonians Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 et tips for å få litt mer dramatikk i bildet er å ta bildet fra en lavere vinkel, og da helst med en skikkelig vidvinkel. 12mm ++ fra bakkenivå og oppover + 2 blitzer tipper jeg hadde blitt et spennende resultat. Men for all del, bildene dine var flotte de. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Ligger helt ved bakken... Har bestillt 10.5mm fisheye, så skal nok få fart etterhvert! Men det blir vanskelig, for SU-800 min sender bare signaler i 60 graders vinkel eller noe... Må jeg kjøpe kabler då, og evt. hva koster det? Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Fine skate-bilder. Når jeg ser disse får jeg lyst til å prøve meg på slike bilder selv. Jeg syns kanskje lyset fra blitzen blir i overkant hardt. Hadde kanskje vært en ide å bruke en eller annen slags diffuser på blitzen? Hardt lys kan jo ha en ønsket effekt også. Skate-bilder blir kanskje litt snåle om du har super soft belysning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå