Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvordan kan jeg plassere en mindre div nederst i en større div med CSS, sånn at den holder seg nederst i den største div'en hele tida? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvordan kan jeg plassere en mindre div nederst i en større div med CSS, sånn at den holder seg nederst i den største div'en hele tida? 9093691[/snapback] Ved bruk av posisjonering er dette ganske lett.. <div id="hoved"> <p>Les mer nederst..</p> <div id="bunn"> <p>Les mer her..</p> </div> </div> div#hoved { position: relative; /* Relativ posisjon */ min-height: 200px; /* Kjekt at den ikke blir alt for liten */ width: 170px; } div#bunn { position: absolute; /* Vi ønsker at denne skal være fast bestemt */ bottom: 0; /* Helt i bunn... */ width: 100% } Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Takk! Var litt trøtt da jeg skreiv den posten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå