nocturno_culto Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Har da fått meg cube case. Men jeg skulle montere en viftestyring i casen, men det er sykt liten plass til å skru fast skruene, alså i det høyre rommet det som ikke har hardwaren. Jeg kommer ikke inn med fingrene mellom hovedkort platen og racken ( sjekk bilde 1 ). Er da ny innen lian li så er det noen spesiell måte man skal feste dette på ? Jeg har sett det er noen skure hull sjekk bilde 2 men da må jeg drive å sveise fester til viftestying og lignende å det blir da litt tungvindt.t Bilde 1 Bilde 2 Endret 17. juli 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
nosync Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Ifølge reviews skal det kunne ta ut alt som er inni cuben. Untatt selve Hovedkort platen. Så det er sikkert det du skal gjøre. Eller kjøpe sånne HDD holdere som de og selger til den. Hadde ikke overrasket meg om du MÅ kjøpe de holdere og annet exstra utstyr....den cuben er reine penge melkeren.... Jeg tipper bare, har den ikke. Endret 19. juli 2007 av nosync Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Bare skru fast skruene i det du skal sette inn, bruk skruene som fulgte med så skal det bare være å dytte det rett inn. Skal gå sånn. EDIT: ser du nesten har ringet rundt løsningen Endret 19. juli 2007 av Heatseeker Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Bare skru fast skruene i det du skal sette inn, bruk skruene som fulgte med så skal det bare være å dytte det rett inn. Skal gå sånn. EDIT: ser du nesten har ringet rundt løsningen 9105334[/snapback] Jo er klar over det me å skur, men jeg har da ikke så små hender til å komme bak racken og hovedkort platen Jo greit nok jeg kan kansje klare å få på skruene, men jeg få ikke strammet dette, så viss jeg da trykker på viftestyringen vill den jo forsvinne inn i kabinettet Endret 20. juli 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Skruene skal sitte fast på selve delen og du greier å komme bak racken med litt godvilje. Men som sagt du skal ikke måtte skru det godt fast. Bare skru inn skruene og dytt ramma inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå