Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe 2x Sai's?

Anbefalte innlegg

For dere som har sett enten Daredevil eller Elektra så synes dere kanskje at våpenet Sai ser kult ut.

Jeg synes i allefall det hadde vært kult med 2 stk hengende på veggen på rommet.

Noen som vet hvor de muligens kan selge slike? Eventuelt et sted å bestille fra? Bor i Oslo

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Click me

Våpen\Kobudo-> Diverse-->Side 2

Handler de tingene jeg trenger her det er en norsk side , de har butikken sin i oslo

Jeg vet ikke helt sikkert men jeg trur butikken er i storgata, vet ikke nmr. ved siden av "Pentagon,, Butikken , men er ikke sikker om det er der men trur det

Lykke til ikke fekt for mye med de greie , er ikke så lett som det ser ut på turtels ;)

Endret av Lineplx
Lenke til kommentar
Click me

Våpen\Kobudo-> Diverse-->Side 2

Handler de tingene jeg trenger her det er en norsk side , de har butikken sin i oslo

Jeg vet ikke helt sikkert men jeg trur butikken er i storgata, vet ikke nmr. ved siden av "Pentagon,, Butikken , men er ikke sikker om det er der men trur det

Lykke til ikke fekt for mye med de greie , er ikke så lett som det ser ut på turtels  ;)

9093669[/snapback]

På den siden står det at et par koster 295,- mens i den nedlastbare katalogen på hovedsiden står det 395,-

Hva stemmer egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...