MacBoy Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Klikk Endret 17. juli 2007 av MacBoy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) At det har svensk tasteoppsett. Endret 17. juli 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Beef_Supreme Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Klikk 9093549[/snapback] Det betyr svensk layout, men du får med norske knapper og du vil ikkje merke noen forskjell på det. Men må bare si at eg vil ikkje anbefale det keyboardet, har det no og skal sende det inn for å få det byttet til et logitech G15. Grunnen til det er at eg har funnet for mange feil: (kopiert fra mail der eg spør om å kunne få bytte) Dårlige macro keys, går ikke ann å bruke i spill samtidig som man holder inne andre knapper. Noe som strider imot "anti-ghosting" reklamen på siden deres der de skryter over at man kan holde inne 10 knapper samtidig. Macroknappene har kun plass til 8 taster, noe som gjør macrokeyene ganske ubrukelige for mitt tilfelle. Pga man ikke kan bruke macroknappene samtidig som andre knapper vil de derfor ikke være noe nytte i noen spill. Som igjen ødelegger vitsen med et gaming keyboard som reklamerer med å være det beste kjøp for en gamer og skal gi deg et kraftig forsprang. Hot-key til lyd og mute slår seg av til tider. Liten "c" fungerer ikke i css, merkelig nok fungerer stor "C". Lydutgangen på keyboard har konstant forstyrrelse i form av en konstant summetone, dette er utrolig iriterende både til spill og generelt og man man rett og slett overdøve lyden med musikk om man ikke skal høre den. Tastaturet ser ganske fint ut og designet e gull (liker det at det er så kompakt), men desverre har tastaturet for mange "babybugs" og derfor vil eg heller anbefale å se på noe annet. Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Klikk 9093549[/snapback] at du ikke har æøå taster og at tastaturet. Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 du får med norske knapper Eh, hvor da? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Klikk 9093549[/snapback] at du ikke har æøå taster og at tastaturet. 9299539[/snapback] æææh, jo. Eneste som er forskjellen fra et norsk tastatur og et svensk tastatur er at æøå knappene ikke har samme symbolet på seg. Om du trykker på de samme knappene på et svensk tastatur vil du få æøå. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 svenske tastatur har å, men ikkje æ og ø. Ø-Ö Æ-Ä enkelt og greit Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Men visst du trykker på Ö får du Ø og visst du trykker på Ä før du Æ. Bare slik at det er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå