Gå til innhold

Fra Razer Diamondback, til Razer Deathadder

Anbefalte innlegg

Vil jeg like Deathadder om jeg syntes Diamondback er en herlig mus ?

Vil jeg få den samme "feelingen" i Fps spill, fra Diamondback til Deathadder?

Hvorfor bytte sier du, hvis jeg liker musa jeg har ? Jo nå skal du høre, liker ikke side knappene på Diamondbacken, og vil prøve noe nytt og nyere, men vil beholde noe av den gode gamle feelingen i en razer mus.

(Virker som Deathadder er en mer oppdatert mus og nyere teknologi.)

Noen som veit om sideknappene sitter lavere ned på Deathadder enn på Diamondbacken, syntes de ligger får høyt på Diamondback, i tillegg syntes jeg det er litt delay og funksjonen henger litt igjen i bruk i spill, raske on/off walk/run osv....

Endret av [Tx]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Daimondback og har nå Deathadder. Byttet fordi en knapp Daimondbacken ble knust av fysikkboka mi (som veier 5kg) når den lå i sekken min.

Likte Daimondbacken veldig godt, men må si at Deathadder er enda bedre. Ett litt annet grep var uvant i starten, men vente meg fort til det og synnes nå det er mye bedre fordi jeg har mer kontroll over musa og sideknappene sitter lengre ned nå relativt til grepet ditt så de er lettere å bruke. Knappene på Deathadder er akkurat passe lette og med passe vandring samt at de er superresponsive. Ellers har den alle funksjonene og kvalitetene jeg likte med Daimonbacken (programerbarheten, programvaren og gummi-materialet som knappene er lagd av for eksempel) så vil lett anbefale denne. Eneste er at viss du er venstrehendt så vil du ikke kunne bruke den.

Lenke til kommentar

Hei, endelig et svar og en erfaring, høres bare positivt ut, blir nok en deathadder på meg ja :)

Godt å høre at knappene sitter lengre ned, eneste jeg ikke liker med Diamondbacken er som sagt side knappene, ellers er det ingenting og utsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...