Latskap Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! Jeg vurderer aa begynne aa padle i kajakk. Og jeg elsker slike turer! ogsaa naar jeg leste litt om kajakking rundt i osloomraadet saa jeg en tur som het " Nordmarka classic ", som er at man starter oppe ved punkt x langt inn i nordmarka og reiser mot byen igjen til punkt y. Denne turen skulle vist ta 3 dager og skulle vaere drit fin! Og jeg lurte paa om noen har erfaringer med Nordmarka classic? Og hvis noen vet om noen andre ruter rundt Oslo hvor man kan padle osv saa hadde dette vaert kjempe fint! Dette blir vel generelt en traad om marka rundt oslo, hvor vi kan dele turruter og erfaringer! Info om nordmarka classic kommer senere:) Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Tydeligvis ikke noen interesse for dette nei.. uff Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 dette er diskusjon.no (tidligere forum.hw.no) ikke forvent deg mye... Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Nei det jeg tenkte, en gjeng med datanerder som skyr utmarka.. men jaja:) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 jeg tror du kan finne mer info om den på Den Norske Turistforeningens hjemmesider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå