ecko Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 de som har ADHD eller ADD, merker de det alltid eller er det under spessielle situasjoner at det merkes eller forsterkes? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ja, den listen er lang. (under spessielle situasjoner) ADHD Om man har vansker med å konsentrere seg ,kort lunte og resten av den listen vil jeg tro man plages mye med det 24/7 men så har man jo medisinen som hjelper og hvor mye man merker til adhdèn da er vansklig å si alle har jo forskjellig grad av adhd. Endret 18. juli 2007 av War Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ADD er iallefall konsentasjonsproblemer, og merkes spesiselt når man skal konsentrere seg antar jeg. Mulig jeg har det, driver og sjekker det opp. Hvis jeg har, får jeg simpelthen tabeletter mot det. ADHD er hyperaktivitet. Mulig du visste denne forksjellen, men jeg tenkte bare jeg skulle oppklare litt. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 men ADHD og ADD har noen like medisiner vet jeg. jeg misstenker at det feiler meg noe, men nå som det er ferie så merker jeg lite til noe som helst. så jeg lurer på om det merkes like godt hele tiden for de som har noen av delene, eller om det er når de er litt stresset. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Men hva er det du tror du har da? Du kan ta test for det. Vet ikke hvor gammel du er, men personlig har jeg tatt en rekke tester gjennom ungdomspsykiatriske avdelingen her i Stavanger. Vet ikke om noe helt sikkert enda, men det er godt å få et skikkelig svar på det. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 idiotene var usikre på å teste meg, så jeg må vente til de er mer sikre. litt kjipt om det ikke blir oppdaget før jeg er ferdig med videregående. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja det er sant. Det må være utrolig irriterende. Personlig begynte jeg rett før sommeren for nettopp å få svar før videregående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå