Zappza Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! Jeg fikk en avtale på en webhosting sammen med en VIP status på en side, og jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal gjøre med webserveren =/ Idéer til hva jeg kan bruke den til mottas med glede. Det er 75GB grense på båndbredden, så noe alt for krevende vil jeg ikke ha =) Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kan starte din egen blogg der, ha et galleri. Ha en plass hvor du lagrer dine filer du ønsker og dele på nette, eller få tak i hvor en du befinner deg. Ideene er mange, spørs hva du ønsker selv Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Har tenkt på å få til en slags synkronisering av dokumenter og bilder, men er ikke helt sikker på om det finnes en enkel og grei måte å gjøre det på... Blogg har jeg allerede, på en annen side. Bildegalleri er ikke så dumt. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Letteste ville vel vært og brukt FTP og laste opp filene du ønsker til din webserver. Men det finnes andre script/CMS hvor du får et brukerpanel på websiden din og laster direkte opp via denne. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Tror det beste hadde vært en kombinasjon for min del. At jeg bruker FTP når jeg har mulighet, og brukerpanelet når FTPen er sperret. Da sier vi så. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Opprydding på gang. Siden det flyttes på en tråd som har vært inaktiv i mer enn 3 mnd mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå