Juden Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 vet ikke helt, men du har ikke installert noen "jukse" rom (daemon tools etc)?jeg fant ikke dvd rom'en min når jeg hadde daemon tools installert. 9189451[/snapback] niks Lenke til kommentar
Per_Oskar Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei. Dette problemet fikk jeg også plutselig! Men fant en genial side jeg ikke hadde NOE tro på som funket perfekt! http://askbobrankin.com/cdrom_icon_missing.html er siden... Her er det som hjalp meg: 1. Click Start, then Run, then enter REGEDIT to open the Registry Editor 2. Navigate to the HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control/Class entry 3. Under the Class entry, double click on {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} 4. In the right-hand pane, click ONCE to select the UpperFilters entry 5. Make sure the UpperFilters entry is highlighted, press Delete, then Yes. 6. In the right-hand pane, click ONCE to select the LowerFilters entry 7. Make sure the LowerFilters entry is highlighted, press Delete, then Yes. 8. Close the Registry Editor by clicking File, Exit. Obs: Dette var en stasjonær med XP pro jeg fixa det på, vet ikke om det har noe å si. Endret 1. august 2007 av Per_Oskar Lenke til kommentar
Juden Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 maskinen registrerer ikke at den har cd-rom. Det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Per_Oskar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja det var problemet mitt også... For jeg hadde ikke gjort noen ting og så plutselig registrete ikke PCen CD-rommene. Synes du skal prøve dette hvis du vil fixe problemet ditt... ' "CD-ROM ICON missing" og at "den ikke registrer CD romma" er jo samme problem. Bare sagt på en dum måte med CD ROM ICON missing mvh per Lenke til kommentar
Juden Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Ja det var problemet mitt også... For jeg hadde ikke gjort noen ting og så plutselig registrete ikke PCen CD-rommene. Synes du skal prøve dette hvis du vil fixe problemet ditt... ' "CD-ROM ICON missing" og at "den ikke registrer CD romma" er jo samme problem. Bare sagt på en dum måte med CD ROM ICON missing mvh per 9203162[/snapback] Greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå