Gå til innhold

Windows Vista OEM på flere hovedkort..

Anbefalte innlegg

Så etter å ha lest litt, fannt jeg ut at det holder å kjøpe OEM versjonen av Windows Vista dersom man ikke planlegger å skifte hovedkort (annen hardware også?) de nermeste årene. Leste også at det ikke er noe problem å få aktivert Vista på evt ny hardware vist man bare ringer Microsoft å gjør det manuelt, stemmer det?

Kan jeg kjøpe og bruke OEM versjonen nå, og VIST jeg finner ut at jeg skal oppgradere hardware, bare ringe Microsoft for å få den aktivert på ny hardware ? Eller er dette 100% umulig ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så etter å ha lest litt, fannt jeg ut at det holder å kjøpe OEM versjonen av Windows Vista dersom man ikke planlegger å skifte hovedkort (annen hardware også?) de nermeste årene. Leste også at det ikke er noe problem å få aktivert Vista på evt ny hardware vist man bare ringer Microsoft å gjør det manuelt, stemmer det?

Kan jeg kjøpe og bruke OEM versjonen nå, og VIST jeg finner ut at jeg skal oppgradere hardware, bare ringe Microsoft for å få den aktivert på ny hardware ? Eller er dette 100% umulig ?

9092780[/snapback]

Lenke til kommentar
ingen som vet ?

9097654[/snapback]

Du kan jo alltids prøve deg med "hovedkortet mitt røyk så jeg fikk nytt" unskyldningen. men om det funker er en annen sak

9097664[/snapback]

Vel, det kan vel ikke være meningen at man må kjøpe nytt operativsystem dersom hovedkortet streiker. Leste rundt på en del forskjellige forum, og det var en del som sa det ikke var noe problem. Vil bare være 100% sikker siden jeg vet jeg kommer til å skifte ut hovedkort innen året er slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...