Ben-ja-min Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hallo Jeg har tenkt på nytt stereo og så detter tilbudet på surruond.no men lurer på om dette er noe bra Jeg vet at m-65 er en bra høyttaler men er Dynavoice SRA-2100 noe tess?? Hjelp!! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vel,de gir nå fra seg veldig lite info om den men sier selv den skal ha strømforsyning på 400 watt(Men blir i tvil når de bruker utrykket transformator i stedet). Jeg ville heller lagt på 500 kr og kjøpt Cambridge 340 A sammen med m-65 om du virkelig ønsker dem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tror ikke 340A er helt passende med tanke på effekt. Tror man burde ha en forsterker med litt mere kraft. Tviler også på at det er 2x100"ekte"watt. Sjekket litt på google, men fant ikke noe info om strømforsyningen. Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Hmmmmmmmm... Jaja Lurer på om jeg ikke skal satse på CAMBRIDGE 340A og dynavoice f-6 jeg Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 GnoMiz,gnoMiz,gnoMiz Innrøm at det er en god forbedring fra den Dynavoicen til 340 A? Det gjelder å i det minste gi et godt tips for prisklassen som ønskes. Og ja,litt for lite effekt ville det vært men fortsatt klart bedre enn det som kan oppdrives av plastikkforsterkere der ute. Men samtidig burde jeg nok ha nevnt det i det minste Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hehe ja det er en en forbedring. Det er bare så kjipt hvis man brenner spolene Jeg tenker i hvertfall sånn at hvis man først skal ut å handle, kjøp noen som passer godt sammen. Slik at man slipper å tenke på at man burde oppgradere. Endret 18. juli 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hm, har mine tvil om at de høyttalerne går ned til 25 hertz, siden basselementene er 6,5. Da skal det i såfall være heftig slaglengde på de. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er nå ikke det som er saken her men er nå enig med deg. Har ingen betydning hvor dypt de kan gå om forsterkeren ikke tillater dem å holde seg der Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 De målingene er gjort i rom som ikke er vanlig om du skjønner hva jeg mener. På komplett er de oppgitt til å gå bra 30Hz til 32,000Hz. Det høres mere riktig ut. Men med de stive membranene som blir lagd nå er det ikke uvanlig at små elementer kan gå helt ned i kjelleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå