Aak1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Vi (jeg, og klanen min) har problemer med å få web-serveren til å loade flash, som f.eks flash spill. her er det som sjer: [edited ut] Noen som vet hva som er galt og hva som må gjøres? Endret 17. juli 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvilken kode har du brukt for å embedde flash-playeren / filmen i html-siden? jeg tror det er der feilen ligger. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Feil link til .swf filen, kanskje? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 ah, det er fikset. Men takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Den fungerer helt flott her... Men du, jeg har selv problemer med det. Før brukte jeg den validerende XHTML-koden for å spille av YouTuber filmer, men nå funker ikke den mer for å si det sånn...derfor må jeg bruke den som ikke er validerende. Noen som vet? (Henger meg på) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 ah, det er fikset. Men takk for svar uansett 9093116[/snapback] Den fungerer helt flott her... What Aak1 said. Men du, jeg har selv problemer med det. Før brukte jeg den validerende XHTML-koden for å spille av YouTuber filmer, men nå funker ikke den mer for å si det sånn...derfor må jeg bruke den som ikke er validerende. Noen som vet? (Henger meg på) 9093121[/snapback] http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/ Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ahh, takker Ståle. Nå fungerte det igjen What Aak1 said. Ja, jeg vet. Men jeg dreiv å skrev når han postet den så jeg så den ikke før jeg var ferdig med mitt innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå