Gå til innhold

Halo 3 rumor overload

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leaked screens fra Augustutgaven av EGM. Desverre veldig dårlige, så er litt vanskelig å lese hva som står der.

Står ihvertfall litt (rykter?) om MP- map editor, nye dual-wield våpen (hagler) og nye kjøretøy. :)

En hagle i hver hånd ser ihvertfall moro ut. :)

Edit: Ser ut til at det ble fjernet ganske fort fra siden. :hmm: Fasken altså.. Skal se om jeg finner en annen link.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

http://www.xboxic.com/news/3250

En ny sak hos xboxic...

There’s some bad news for those of you looking forward to playing through the campaign with a buddy over live, as of now, Bungie has not worked out the problems with Live co-op and it will only be available over system link for the time being. No mention was made of the rumored four player co-op. Additionally, while playing co-op one player will be controlling the Master Chief while the other player will be controlling the Arbiter. No mention of four player co-op was made.

Vil det si at vi ikke får coop over live? Håper virkelig at de klarer det, vist ikke så blir jeg bitte litt skuffet :(

Lenke til kommentar

Stemmer for det XtaZ sier, vi har sett dette i Kameo før, så kanskje det skjer igjen.

Men et er jo alltids et håp. :)

According to Bungie's Frank O'Connor, the team is still working on a way to properly implement online co-op. As Frank puts it, it's possible for players to be nearly a mile apart at certain points in the game, which makes online co-op a challenge.  He concludes by saying that "If we can make it happen in a way that works well, we will - and if it works badly, we won't."
Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
er det ikke slik at det ikke blir online co-op?

9111348[/snapback]

Dersom de ikkje for det til å fungere optimalt nok er det lite håp ja. Men vi har jo alltids muligheten til å få dette som nedlastbart innhold ved seinere anledeninger :)

Lenke til kommentar

Noe av sjarmen for min del når det gjaldt co-op på de forrige spillene var å få stæsja to tver og to x-bokser på ett rom å runde spillet via system link, så for min del er ikke dette noe stort problem..

Men for all del, co-op over live er kos, og jeg håper virkelig de fikser det!

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som jeg sa i en annen tråd for ikke lenge siden:

Og for å legge den saken under en skuff en gang for alle:

Halo 3 will feature 4 player co-op on Xbox Live!

During a official press conference in Amsterdam Microsoft and Bungie confirmed that Halo 3 will feature 4 player cooperative play on Xbox Live.

More info coming soon.

9182766[/snapback]

Lenke til kommentar

Som jeg sa i en annen tråd for ikke lenge siden:

Og for å legge den saken under en skuff en gang for alle:

Halo 3 will feature 4 player co-op on Xbox Live!

During a official press conference in Amsterdam Microsoft and Bungie confirmed that Halo 3 will feature 4 player cooperative play on Xbox Live.

More info coming soon.

9182766[/snapback]

9182797[/snapback]

:-O nice! :D:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...