XtaZ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) http://www.xboxic.com/news/3240 D e berre lækkert Nye våpen å bedre coop funksjoner er jo bare morro det Endret 17. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 *Pirke* Er vel Halo 3 det er snakk om Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) *Pirke* Er vel Halo 3 det er snakk om 9092619[/snapback] Ooooops Hehe. fikset på det nå Endret 17. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Leaked screens fra Augustutgaven av EGM. Desverre veldig dårlige, så er litt vanskelig å lese hva som står der. Står ihvertfall litt (rykter?) om MP- map editor, nye dual-wield våpen (hagler) og nye kjøretøy. En hagle i hver hånd ser ihvertfall moro ut. Edit: Ser ut til at det ble fjernet ganske fort fra siden. Fasken altså.. Skal se om jeg finner en annen link. Endret 18. juli 2007 av E-wok Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 http://www.xboxic.com/news/3250 En ny sak hos xboxic... There’s some bad news for those of you looking forward to playing through the campaign with a buddy over live, as of now, Bungie has not worked out the problems with Live co-op and it will only be available over system link for the time being. No mention was made of the rumored four player co-op. Additionally, while playing co-op one player will be controlling the Master Chief while the other player will be controlling the Arbiter. No mention of four player co-op was made. Vil det si at vi ikke får coop over live? Håper virkelig at de klarer det, vist ikke så blir jeg bitte litt skuffet Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Skulle de ikke klare å fikse problemet før release så kan det jo hende de kommer med det som en gratis tillegspakke over Xbox live etterhvert Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Stemmer for det XtaZ sier, vi har sett dette i Kameo før, så kanskje det skjer igjen. Men et er jo alltids et håp. According to Bungie's Frank O'Connor, the team is still working on a way to properly implement online co-op. As Frank puts it, it's possible for players to be nearly a mile apart at certain points in the game, which makes online co-op a challenge. He concludes by saying that "If we can make it happen in a way that works well, we will - and if it works badly, we won't." Endret 18. juli 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Enda mer lekket info om spillet HER. NB: SPOILER ALERT! Endret 18. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 er det ikke slik at det ikke blir online co-op? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 er det ikke slik at det ikke blir online co-op? 9111348[/snapback] Dersom de ikkje for det til å fungere optimalt nok er det lite håp ja. Men vi har jo alltids muligheten til å få dette som nedlastbart innhold ved seinere anledeninger Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Noe av sjarmen for min del når det gjaldt co-op på de forrige spillene var å få stæsja to tver og to x-bokser på ett rom å runde spillet via system link, så for min del er ikke dette noe stort problem.. Men for all del, co-op over live er kos, og jeg håper virkelig de fikser det! Endret 20. juli 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 er det ikke slik at det ikke blir online co-op? Som jeg sa i en annen tråd for ikke lenge siden: Og for å legge den saken under en skuff en gang for alle:Halo 3 will feature 4 player co-op on Xbox Live! During a official press conference in Amsterdam Microsoft and Bungie confirmed that Halo 3 will feature 4 player cooperative play on Xbox Live. More info coming soon. 9182766[/snapback] Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 er det ikke slik at det ikke blir online co-op? Som jeg sa i en annen tråd for ikke lenge siden: Og for å legge den saken under en skuff en gang for alle:Halo 3 will feature 4 player co-op on Xbox Live! During a official press conference in Amsterdam Microsoft and Bungie confirmed that Halo 3 will feature 4 player cooperative play on Xbox Live. More info coming soon. 9182766[/snapback] 9182797[/snapback] :-O nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå