Autoxave Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jobber dere som er under 18 så utrolig lenge at det ikke blir tid til redigering etter at dere har kommer hjem? Tar jo ikke all verdens tid da...kun snakk om ett bilde, kan vel ikke ta mer enn en time..? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Jobber dere som er under 18 så utrolig lenge at det ikke blir tid til redigering etter at dere har kommer hjem? Tar jo ikke all verdens tid da...kun snakk om ett bilde, kan vel ikke ta mer enn en time..? 9111807[/snapback] Det er vel ganske vanlig at man ikke har tid til å sitte bak PC hele dagen.. Så derfor er det OK at man har litt god tid på seg.. samt at flest mulig skal finne ut at det faktisk er en konkurranse på gang.. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jobber dere som er under 18 så utrolig lenge at det ikke blir tid til redigering etter at dere har kommer hjem? Tar jo ikke all verdens tid da...kun snakk om ett bilde, kan vel ikke ta mer enn en time..? 9111807[/snapback] Det er vel ganske vanlig at man ikke har tid til å sitte bak PC hele dagen.. Så derfor er det OK at man har litt god tid på seg.. samt at flest mulig skal finne ut at det faktisk er en konkurranse på gang.. 9111868[/snapback] Det siste punktet ditt hadde jeg ikke tenkt på...enig med deg i det! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jobber dere som er under 18 så utrolig lenge at det ikke blir tid til redigering etter at dere har kommer hjem? Tar jo ikke all verdens tid da...kun snakk om ett bilde, kan vel ikke ta mer enn en time..? 9111807[/snapback] På søndag skal jeg jobbe fra 12:00-19:00 (Og rekker ikke noe før jobb) etter jobb skal jeg hjem spise, før jeg drar tilbake på jobben å hjelpe til når fotballfansen kommer hjemm fra RBK-kamp. da er jeg ikke hjemme før kl 23:00-24:00, og siden jeg er alene hjemme i 3 uker er det enkelte ting jeg må gjøre, som å rydde, vaske opp, vaske klær og faen. da skal jeg så opp mandags morgen for å jobeb fra 09:00 om morgenen til 15:00 om dagen. å NEI, jeg har ikke tid etter/før jobb. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Edit: OT Endret 21. juli 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jobber dere som er under 18 så utrolig lenge at det ikke blir tid til redigering etter at dere har kommer hjem? Tar jo ikke all verdens tid da...kun snakk om ett bilde, kan vel ikke ta mer enn en time..? 9111807[/snapback] På søndag skal jeg jobbe fra 12:00-19:00 (Og rekker ikke noe før jobb) etter jobb skal jeg hjem spise, før jeg drar tilbake på jobben å hjelpe til når fotballfansen kommer hjemm fra RBK-kamp. da er jeg ikke hjemme før kl 23:00-24:00, og siden jeg er alene hjemme i 3 uker er det enkelte ting jeg må gjøre, som å rydde, vaske opp, vaske klær og faen. da skal jeg så opp mandags morgen for å jobeb fra 09:00 om morgenen til 15:00 om dagen. å NEI, jeg har ikke tid etter/før jobb. 9112189[/snapback] Hahaha, må du rydde, vaske opp, vaske klær.. Hohoho.. Hørtes kjedelig ut. Kos deg da, har kjærring til å gjøre slikt jeg :-) 9112260[/snapback] Gamle kar'n... Var det ansvarsful du sa? Og var det "dovendyr" du brukte for å skildre deg selv? :!: Ja dere Canon'er krever mer og mer av andre (kameraprodusenter og koner) og mindre av dere selv (som fotografer og ektemenn) Good night girls! Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Edit: OT Endret 21. juli 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Haha! 3 barn sier du? Jeg har 5 søsken, og 3 av dem fyller 6 år om noe uker, så jeg vet hva du gjennomgår. Nikon vet at det kun er kvalitetsfotgrafer som bruker utstyret sitt så de stresser ikke med å babypassa fotogarfene sine. Nok OT nå, vil du snakke mer vrøvl så lag en ny tråd. *Større glis* Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) EDIT: OT Endret 21. juli 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Haha! 3 barn sier du? Jeg har 5 søsken, og 3 av dem fyller 6 år om noe uker, så jeg vet hva du gjennomgår. Nikon vet at det kun er kvalitetsfotgrafer som bruker utstyret sitt så de stresser ikke med å babypassa fotogarfene sine. Nok OT nå, vil du snakke mer vrøvl så lag en ny tråd. *Større glis* 9112417[/snapback] Trillinger? Jeg har tvillinger 9112427[/snapback] Trillinger ja... (3 små søte kommende modeller. Som øver seg med storebror oftere enn du driter ) (Små barn er mer krevende enn voksne personer, tro meg) Ikke vits i å skryte over at du har tvillinger, jeg ER tvilling 10/10 pall! Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) EDIT: OT Endret 21. juli 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 9112417[/snapback] Små barn er mer krevende enn voksne personer, tro meg) 9112443[/snapback] Og det vet ikke jeg? Mine døttre er ikke 2år ennå. Min sønn er 9år. God natt 9112468[/snapback] 2 åringer er greie nok, sliter med å så oppreist... 9åringer klarer ikke å ikke lage grimaser, så de kan man bare glemme. (han som kom single er 9 år, og helt håpløs.) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Slutt med OT nå da folks. Jeg rekker sikkert å gjøre litt i kveld, men vet ikke hvor lenge jeg jobber. Er jeg uheldig må jeg kanskje jobbe til seks (brudefotografering i dag). Så jeg syns to dager er en grei frist. Som jeg sa, da får flere muligheten til å delta. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når jeg skulle starte med bilde fant jeg ut at det var ikke mye å gjøre med det. For å få det et godt landskapsbilde kan man ikke gjøre så mye drastiske endringer, og det kommer sikkert til å bli mange like bilder. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når jeg skulle starte med bilde fant jeg ut at det var ikke mye å gjøre med det. For å få det et godt landskapsbilde kan man ikke gjøre så mye drastiske endringer, og det kommer sikkert til å bli mange like bilder. 9113033[/snapback] En råfilen blitt tilgjengelig? Hvor? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når jeg skulle starte med bilde fant jeg ut at det var ikke mye å gjøre med det. For å få det et godt landskapsbilde kan man ikke gjøre så mye drastiske endringer, og det kommer sikkert til å bli mange like bilder. 9113033[/snapback] En råfilen blitt tilgjengelig? Hvor? 9113060[/snapback] Førstepost, se linkene Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når jeg skulle starte med bilde fant jeg ut at det var ikke mye å gjøre med det. For å få det et godt landskapsbilde kan man ikke gjøre så mye drastiske endringer, og det kommer sikkert til å bli mange like bilder. 9113033[/snapback] Om det blir mnge like bilder vil jo vise seg... Ett lite tips, om jeg kan komme med det (jeg har forsåvidt nevnt det tidligere) er at bildet er tatt sent en sommerkveld, rundt solnedgang. Utfordringen her, slik jeg ser det, er å trekke frem fargene i himmelen og den belyste delen av skogen. Slik jeg husker det, så er det mye å hente i himmelen - jeg har noen versjoner av dette bildet som tar det ganske langt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når jeg skulle starte med bilde fant jeg ut at det var ikke mye å gjøre med det. For å få det et godt landskapsbilde kan man ikke gjøre så mye drastiske endringer, og det kommer sikkert til å bli mange like bilder. 9113033[/snapback] Om det blir mnge like bilder vil jo vise seg... Ett lite tips, om jeg kan komme med det (jeg har forsåvidt nevnt det tidligere) er at bildet er tatt sent en sommerkveld, rundt solnedgang. Utfordringen her, slik jeg ser det, er å trekke frem fargene i himmelen og den belyste delen av skogen. Slik jeg husker det, så er det mye å hente i himmelen - jeg har noen versjoner av dette bildet som tar det ganske langt. 9113085[/snapback] Crap uansett... Prøvde å isolere de (Skogen vs himmelen) men var for krevende. Da har jeg noe pjuske med i kveld også Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når jeg skulle starte med bilde fant jeg ut at det var ikke mye å gjøre med det. For å få det et godt landskapsbilde kan man ikke gjøre så mye drastiske endringer, og det kommer sikkert til å bli mange like bilder. 9113033[/snapback] En råfilen blitt tilgjengelig? Hvor? 9113060[/snapback] Førstepost, se linkene 9113075[/snapback] Hmmm, da er jeg blind. Finner ingen linker der jeg.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når jeg skulle starte med bilde fant jeg ut at det var ikke mye å gjøre med det. For å få det et godt landskapsbilde kan man ikke gjøre så mye drastiske endringer, og det kommer sikkert til å bli mange like bilder. 9113033[/snapback] En råfilen blitt tilgjengelig? Hvor? 9113060[/snapback] Førstepost, se linkene 9113075[/snapback] Hmmm, da er jeg blind. Finner ingen linker der jeg.. 9113227[/snapback] Oops, feil tråd.... en ny tråd er lagt ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå