Goodall Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei jeg skulle som sagt hatt meg en ny cd brenner og dvd spiller jeg vil gjerne ha noe som er STILLE og er av BRA kvalitet, og siden det begynner å bli så mye rart på markedet har jeg ingen aning om hva som er best ut i fra de kriterier jeg har: STILLE OG BRA håper på mange svar så jeg for litt å forholde meg til Tusen Takk Til Alle Som Svarer Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Nye CD-stasjoner bråker generelt ganske mye på full hastighet. Du kan få kjøpe en gammel 2X/8X brenner hos meg Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 har fra før en plextor scci 12/4/32 benner og en dvd pioneer 16x dvd, men den er litt vræk og brenneren har begynt å komme med merkelige låter så nå vil jeg ha noe nytt ellers takk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har asus sin toppmodell var bedre i test en plextor sin tror jeg. og plextor bleier å være best i test. Jeg kjøpte også den billigaste dvd-spilleren. bilde og lydkvalitet er det samma på ale dvd spillere mener jeg. ialefall når du bruker digital utgang. Men den bråker når du kjører dvd. men dette er ikke nødvendig. tror det er mulig å senke hastigheten på dvd-en men jeg har ikke funnet ut hvordan enda. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har liteon brenner og asus dvd, er igrunn meget fornøyd, dvdn er litt treg å starte etter ny plate er satt i, men rask leser både data og audio. Klarer cdcopy on the fly @ 48 på det meste !! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå