Rocky59 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har hatt en Audi A6, 2003 mod, i halvannet år. På den tiden har det hendt 7-8 ganger at samtlige vinduer har åpnet seg helt av seg selv mens bilen har stått parkert. Bilen har sk. "komfort"-styring, mao. jeg kan styre vinduene ved hjelp av fjernkontrollen på nøkkelen, men jeg vet GARANTERT at det ikke kan være nøkkelen som har forårsaket dette. Det har skjedd i snøfokk, regn og solskinn, så det er ikke spesielt gunstig at den opererer slik på egen hånd. Hos AUDI-verkstedet sier de at jeg må skifte låsekasse, og det er godt mulig. Men jeg lurer likevel på om dette løser problemet; hvis låsekassen har sviktet en gang kan jo en ny en fort svikte den også. (Kjenner eiere av både Passat og Skoda som har opplevd det samme, så jeg tror ikke det er et spesifikt AUDI-problem.) En annen ting jeg gjerne skulle hatt svar på er; hvordan er ansvarsforholdet her,- det kan jo bli store skader på interiøret hvis en bil står med åpne vinduer en hel dag i storm og regn.... Vil kaskoen dekke slikt tro? Noen som har erfaringer her som kan være til hjelp? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kaskoen vil neppe dekke dette. Kanskje første gangen, før du visste om problemet. De øvrige gangene det nærmest din egen feil fordi du har unnlatt å utbedre feilen. Ang. selve feilen så er dette en vanlig VAG-feil, sammen med sentrallås. Jeg tror denne feilen er en del av standardutstyret faktisk, så Audi-verkstedet vet nok hva som er riktig medisin. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er ikke dette noe som er et rimelig kjent fenomen på audi og VW? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå