Bone Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Finnes det virkelig ikke?! Er det virkelig så dårlig support? EDIT: Finnes driver til scanner -delen, men ikke printerfunksjonen (som jeg finner da..) Endret 7. september 2007 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Må bare bumpe denne her.. Dette begynner å grense til det latterlige.. Finnes det VIRKELIG IKKE drivere til dette produktet? Eller, hvis det finnes; Hvorfor i svarte skal det være så vanskelig å finne det!? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kan du ikke bruke den som ligger her?? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Ingen der som, så vidt jeg kan se, som støtter PRINTER -funksjonen.. De har klart å skrote sammen noe så SCAN -delen fungerer.. Men, ikke noe som gjør at printer -delen fungerer.. Er litt kjipt! Har vel snart vært uten printer ett år nå.. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hva gjør denne da? Printer Driver v5.5aAWindows XP, Windows 2000 epson11254.exe - 7.6MB - posted on 10/13/04 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 hmm.. Tråden ble opprinnelig skrevet i Windows/Vista -kategorien, men ble flyttet.. når jeg da skrev posten så var det opplagt at det var Vista -drivere jeg var ute etter.. det kommer jo ikke frem nå.. hmm.. Det er i hvert fall Vista -driverne jeg er ute etter! *oppdatere førstepost* Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Prøvd og ringe Epson telefon support ?? (Spania FTW...) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Prøvd og ringe Epson telefon support ?? (Spania FTW...) 9447045[/snapback] Vurdert... men, de har jo sånn 815 -nummer.. Ser kanskje ut at jeg må prøve det.. Men, synes det er så rart at ingen andre klager over dette!? Er vel ikke bare jeg som har Vista og denne type printeren? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Er det bare jeg på hele forumet som har denne printeren og Vista? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du får se her ligger update under all-in-ones http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support...s¬eoid=86150 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Skjønner virkelig ikke dette jeg... Jeg får det virkelig IKKE til! Finner, igjen, ikke noe med Windows Update.. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 har RX500 oppdatert til RX510 , men Vista hva er det ....... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 har RX500 oppdatert til RX510 , men Vista hva er det ....... 9583716[/snapback] hmm.. Er virkelig nysgjerrig på om noen i hele tatt har fått det til! ..og i så fall; Hvorfor ikke jeg! Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 finner du ikke printer driver updaten som ligger på 3 linje på printing på all-in-ones Eller missforstår jeg nå?? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 hmm.. jeg finner i hvert fall ingen driver til min printer! Finner driver slik at jeg kan installere scanner-funksjonen, men ikke printer -funksjonen.. Kan du peke og forklare hvordan jeg skal gjøre det, så er jeg dypt takknemlig! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Nå er jeg faen meg SYKT FLAU!! Tydeligvis så har jo dette gått bra nå.. allow me to explain.. Jeg plugger i printeren via USB, og PC-en finner "Ny maskinvare" ..etter et søk, så ber "veiviseren" meg å sette inn CD-en som fulgte med printeren/produktet.. Nå har det jo seg slik, at jeg forsto det som om driverene skulle finnes via Windows Update, som det jo står.. og når den da har bedt meg å sette i CD-en som fulgte med, så regna jo jeg med at den ikke fant noe på Windows Update og ville at jeg skulle inn produkt CD-en.. men, DEN støttet jo ikke Vista.. Så da trodde jeg den ikke fant noe.. som jo er vanlig når Windows ber deg sette i CD-en.. Her har jeg i mange måneder nå stoppet, og trykket avbryt.. Men, denne gangen satte jeg i CD-en.. Tydligvis så trengte den noe informasjon fra CD-en også.. Så nå fungerer det.. Faen ass... så mye stress... og jeg føler meg en smule dum.. men.. må ærlig innrømme at jeg syntes det var litt rart at jeg skulle sette inn en XP -driver CD til Windows Vista, når det står alle steder at driveren er å finne via Windows Update.. hmm.. Men.. ja.. nå fungerer det! Takk til alle sammen! Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ingenting er bedre en når det plutselig kommer av seg selv. Er ikke noe å være flau over , alle sitter fast en gang i blandt. God helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå