Gå til innhold

Vista -driver til Epson Stylus Photo RX600

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ingen der som, så vidt jeg kan se, som støtter PRINTER -funksjonen..

De har klart å skrote sammen noe så SCAN -delen fungerer..

Men, ikke noe som gjør at printer -delen fungerer.. Er litt kjipt! Har vel snart vært uten printer ett år nå.. :(

Lenke til kommentar

hmm.. Tråden ble opprinnelig skrevet i Windows/Vista -kategorien, men ble flyttet.. når jeg da skrev posten så var det opplagt at det var Vista -drivere jeg var ute etter.. det kommer jo ikke frem nå.. :(

hmm.. Det er i hvert fall Vista -driverne jeg er ute etter! :)

*oppdatere førstepost*

Lenke til kommentar
Prøvd og ringe Epson telefon support ?? (Spania FTW...)

9447045[/snapback]

Vurdert... men, de har jo sånn 815 -nummer.. :(

Ser kanskje ut at jeg må prøve det.. Men, synes det er så rart at ingen andre klager over dette!? Er vel ikke bare jeg som har Vista og denne type printeren? :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er jeg faen meg SYKT FLAU!! :blush:

Tydeligvis så har jo dette gått bra nå.. allow me to explain..

Jeg plugger i printeren via USB, og PC-en finner "Ny maskinvare" ..etter et søk, så ber "veiviseren" meg å sette inn CD-en som fulgte med printeren/produktet..

Nå har det jo seg slik, at jeg forsto det som om driverene skulle finnes via Windows Update, som det jo står.. og når den da har bedt meg å sette i CD-en som fulgte med, så regna jo jeg med at den ikke fant noe på Windows Update og ville at jeg skulle inn produkt CD-en.. men, DEN støttet jo ikke Vista.. Så da trodde jeg den ikke fant noe.. som jo er vanlig når Windows ber deg sette i CD-en..

Her har jeg i mange måneder nå stoppet, og trykket avbryt..

Men, denne gangen satte jeg i CD-en..

Tydligvis så trengte den noe informasjon fra CD-en også..

Så nå fungerer det..

:blush:

Faen ass... så mye stress... og jeg føler meg en smule dum.. men.. må ærlig innrømme at jeg syntes det var litt rart at jeg skulle sette inn en XP -driver CD til Windows Vista, når det står alle steder at driveren er å finne via Windows Update.. hmm..

Men.. ja.. nå fungerer det!

Takk til alle sammen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...