sronil Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Mistet turbotrykk på VW Passat Tdi 4-motion. Noe svart røyk kommer. Hører turbosus i ventilasjonsanlegget?!? Tydelig hull i en slange el ett spjeld som kødder. Trenger noen gode ideer. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Trenger noen gode ideer. 9092089[/snapback] Jobb litt overtid, dette kan bli dyrt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Godt mulig det er første slangen ut fra turboen som har revna. Jeg har bytta noen sånne, er ikke så dyre da. Lenke til kommentar
sronil Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Ja Fant feilen, og det var første slangen etter turbo.. kommet litem sprikk i innerbenden fikk reparert den midlertidig med gasketsealent og glassfibertape til jeg får ny del. Lenke til kommentar
sronil Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Ok, har omsider fått ny slange. Tok 1 mnd og 1400,- anyway; satt den på, men nå er turbotrykket helt borte.. ble nok litt kokset da jeg kjørte med hull i slangen , kan det være ventiler som må renses/byttes?? kan jeg ha kommet borti vacuumslange som skaper trøbbel. Trakk ut en vacuumslange for å komme bedre til, ta hørtes det ut som lufta gikk ut av noe.. HJELP... Ja Fant feilen, og det var første slangen etter turbo.. kommet litem sprikk i innerbenden fikk reparert den midlertidig med gasketsealent og glassfibertape til jeg får ny del. 9094335[/snapback] Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) luftmassemåleren kansje? prøv og rens denne først. går som en dass hvis denne er ødelagt. har skiftet en del av disse på 1.9 tdi Endret 17. august 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Få sletta feillagret, den er nok i "limp home-modus" Lenke til kommentar
sronil Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Det var en løs vacumslange som gikk fra en dubbeditt på luftfiltret til en annen dubbeditt framfor turboen. Nå er "verdens verste drittbil" blitt "det beste i prisklassen" Går som ett skudd, alt vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå