Flunky Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har kjøpt ny PSU. den nye pluggen er 4 "punkter" mindre en Hovekort tilkoblingen. Hva heter overgangen jeg må kjøpe? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 det skal stå i manualen til hovedkortet hvordan du kobler dette til. overgangen pleier å følge med når du kjøpe PSU'en også... Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Hm. har ikke brukermanual til hovedkortet og det fulgte ikke med noen plugg:) andre ideer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er ganske uvanlig å kjøpe en ny PSU idag med bare 20 pinner? Alle jeg har sett har 20 + 4. Men en 20-pins plugg passer i en 24-pins kontakt. En overgang er unødvendig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er ganske uvanlig å kjøpe en ny PSU idag med bare 20 pinner? Alle jeg har sett har 20 + 4.Men en 20-pins plugg passer i en 24-pins kontakt. En overgang er unødvendig. 9092481[/snapback] Det er vel ikke nødvendig. 24 pins HK fungerer med 20 pins kontakter, men de kan bli ustabil under Load etc. Det er omtrent det samme som at HK som bruker 8 pins CPU pluss (eller hva den heter) også fungerer med de eldre 4 pins kontaktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå