xtrail2 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hei Jeg lurer på om det er noen som vet om hvor jeg kan få tak i Kjøleblokker til Chipset på et ASUS P5W DH DELUXE Motherboard. Det trengs 3stk kjøleblokker. Jeg har kjøleblokk på CPU.. Ser at de har på denne siden: http://www.mips-computer.de/images/p5wdh_f...ounted_1024.jpg Denne siden ble funnet inne hos Microplex.no Takker for alle svar. Endret 17. juli 2007 av xtrail2 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 til NB kan du godt bruke en swiftech MCW30 .... Men det å få tak i en block for mosfet i norge er ganske så vansklelig !! (skjæpings microplex !) Men om du tar noen kobber kjølere sånn som er til ram og minne til skjermkort eller i alu funker fint å bare "klistre" på der Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 til NB kan du godt bruke en swiftech MCW30 .... Men det å få tak i en block for mosfet i norge er ganske så vansklelig !! (skjæpings microplex !) Men om du tar noen kobber kjølere sånn som er til ram og minne til skjermkort eller i alu funker fint å bare "klistre" på der 9092381[/snapback] Vet du om det er noen andre plasser og få tak i Block for mosfet.. Gjerne en pålitelig sjappe utenfor Norge. Ser Microplex har noen men vet ikke om noen av de passer. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 "beste" og billigste alternativ ville være å kjøpe enten denne eller denne etter hvilken som passer ditt HK ellers har de mosfet vannblokk fra EK på petrastechshop.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå