Gå til innhold

Hjemmedata m/ Henki Kolstad og Wenche Foss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jah... lurer på hvor langt teknoligien hadde kommet det året mon tro... det der er jo leeeenge sida

Intel 286-prosessoren ble lansert i 1982. Den hadde i løpet av sitt livsløp en hastighet på 6-12,5 MHz, selv om jeg ikke er sikker på akkurat hva som hva som var den største hastigheten i 1983. Men det var nok fremdeles mange som brukte 8086-/8088-prosessorer (8088 satt i den første IBM-PCen). Disse hadde 5-10 MHz klokkefrekvens.

Lenke til kommentar

Hehe :lol: morsom

Maxpain:

Jeg vil gjerne at man skal beholde avatarene, (selv om jeg ikke har skaffet selv enda)

Akkurat nå sitter jeg på ei maskin med modem, (er ikke hjemme), og den avataren din, maxpain, den er STOR den, nesten en halv megabyte. Tok LANG tid å laste denne siden.

Nei! jeg er ikke medlem i wanna-be-moderator-gjengen, hater dem faktisk..Synes bare det er så hælvetes unødvendig å ha så sinnsykt stor avatar.

Lenke til kommentar

Maxpain:

Jeg vil gjerne at man skal beholde avatarene, (selv om jeg ikke har skaffet selv enda)

Akkurat nå sitter jeg på ei maskin med modem, (er ikke hjemme), og den avataren din, maxpain, den er STOR den, nesten en halv megabyte. Tok LANG tid å laste denne siden.

Nei! jeg er ikke medlem i wanna-be-moderator-gjengen, hater dem faktisk..Synes bare det er så hælvetes unødvendig å ha så sinnsykt stor avatar.

OPS, Sorry, glemte å sjekke sizen, merka ikke noe nedlastings problemer på 100mbit linja serru :D:D:):lol::lol::D

Fjerna den nå.

Lenke til kommentar
farseer.gif

65000byte

120x144 pixels.

Plus:

ATHALON 10.00 GGZ

1.2 GHZ OF PUPKIN RAM

ABIT MOBO WITH SPARK PLUGS, SERVO MOTOR, ONBOARD CUTTING BOARD

KEYBOARD OVERCLOCKED TO HAVE SEVEN "G" KEYS

MONITOR THE SIZE OF MY FAT FUCKING ASS

SCORE ON MONSTERTUFF ePENIS BENCHMARKING PROGRAM: 73822,7

Herregud da mann.

Hadde jeg styrt her hadde ikke du fått poste på en god stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...