Øystein.F. Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Moro med miljøet. Se videoen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Spillet gløder av kreativitet og stil! Hadde jeg hatt en ps3 så hnadde jeg definnitivt kjøpt dette og 4 kontrollere. Må jo være genialt med venner. Tilogmed de som ikke spiller noe særlig vil synest dette er gøy. Endret 17. juli 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
saximus Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Dæven - det var jo skikkelig stilig da:) Ikke akkurat et typisk spill jeg ville kjøpt, men dette skal jeg vurdere! Så jo moro ut! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Stilig trailer, men var ikke dette en av de første som dukket opp? Stod nemlig flonkende ny trailer på forsiden. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ser gøy ut Men er ikke dette en gammel trailer som er forkortet eller noe? Sett det før ihvertfall. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kjøper jeg PS3 vil dette være en av grunnene, definitivt. Tenk på alle de sprø og morsomme banene som vil bli laget av kreative sjeler, og som en enkelt kan laste ned og spille med venner Musikken er også herlig, og alt passer så fordømt perfekt sammen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvordan vil musikken bli i spillet? Slik som i traileren? Den passer ihvertfall fint. Ja dette er en forkortet trailer. Den stammer opprinnelig fra en fremvisning der noen av utviklerene spiller og forklarer gameplayet. Senere ble hele videoen lagt ut med musikk og så forkortet slik som vi ser her. Korriger meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser ut som et kjempegøy spill. Blir definitivt å kjøpe seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg