Gå til innhold

Jesus reinkarnert som hammerhai?

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/kunnskap/2007/05/23/501519.html

Ja, kristne...Det kan synes som om Gud har sviktet menneskene og latt oss seile vår egen sjø. Nå er det nemlig hammerhaiene som gjelder. Jomfrufødselen er denne gangen et FAKTUM, og det er ventet at den nye hammerhai-himmelen skal skapes om ikke lenge. Først må selvfølgelig haien korsfestes for at alle hammerhai-syndene skal kunne tilgis. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når heksene ble brent på bålet for bare et par hundre år siden, så strengt som det var bare så kort tid tilbake, hvor strengt tror dere det ikke var for 2000 år siden hvis kvinner var utro? Jomfrufødsel var nok en unnskyldning for å unngå å bli slaktet eller brent på bålet, hun var selvfølgelig å knulla på noen ("Jomfru" Maria)

:!:

Lenke til kommentar

Ja, for hver gang noen er jomfru når de føder, så er det seff gud som står bak...

For det har så absolutt ikke skjedd mange flere ganger enn da maria fødte jesus.

Jeg hørte for lenge siden, på et program på radioen, om dette. Om jomfrufødseler. Jesus var langt fra den første (ifølge religion), og det er flere som har det bevist at de ikke har fedre.

Men det er jo sommer, og agurknyhetstider så...

Lenke til kommentar
Ja, for hver gang noen er jomfru når de føder, så er det seff gud som står bak...

For det har så absolutt ikke skjedd mange flere ganger enn da maria fødte jesus.

Jeg hørte for lenge siden, på et program på radioen, om dette. Om jomfrufødseler. Jesus var langt fra den første (ifølge religion), og det er flere som har det bevist at de ikke har fedre.

Men det er jo sommer, og agurknyhetstider så...

9091531[/snapback]

Tullprat! Det har aldri blitt påvist mennesker uten biologisk far. Står jo i artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...