Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har planer om å legge katoder under maskina mi, men jeg synes at bakkeklaringa er litt for liten. Går det ann å få kjøpt nye "føtter" som løfter kabinettet litt opp? Jeg tror at resultatet med katoder under kassa blir mye bedre hvis det er litt mer rom under enn der er nå.. Men somsagt: Kan man få kjøp nye "føtter", og i såfall hvor ? 8) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hvorfor ikke bare kjøre plexi-glass i bunnen? tror du ville fått en nokså kul effekt. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 der sier du noe.. skal tenke litt på det, men det hade jo vært bra da! Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 eller bruk lazer leds type http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...D=2250&GID=2200 Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg satt hjul under jeg, for å få klaring nok til å få luft til 120-vifta. virka fint det, men sett dem heilt ute i hjørna, å ikkje gjør det vist du har fulltower, da velte det lett.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 nei, jeg skal ha katode.. men med en katode inni kassa vil det som jeg allerede har bli ødelagt. Det kommer ikke til å stemme med farger og slikt. Se bare her Har en UV-katode liggende i bunnen, en i toppen, og blå katoder i grillen. Skal ha røde katoder under kabinettet. Jeg vil ha fargene avskilt fra hverandre, så plexiglass er egentlig ikke et alternativ... :-? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kjøp Spikes! Har det ikke selv, men det ser sikkert fett ut. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg satt hjul under jeg, for å få klaring nok til å få luft til 120-vifta. virka fint det, men sett dem heilt ute i hjørna, å ikkje gjør det vist du har fulltower, da velte det lett.. Åssen kabinett har du a? Har tenkt å gjøre det med mitt chieftec fordi beina på det har knenkt Hvordan gjorde du det a? (Satt på hjula) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Gullspikes. (bruk 4). Hadde tenkt å kjøpe men hadde ikke penger. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ett hallvstyggt inwin kabinett, http://home.no/alekoy/the%20lifebox/Gamlecase.JPG riktignok FØR at jeg satt på hjula da.. og har laget ett bryterpanel istedet for den øverste dingsen der. ett bilde til av den, der du ser fronten bedre... og bilder av "The LifeBox", ett kabinett jeg laget, mest på gøy, og ble byttet tilbake til "gamlecase" pga. 50*c case-tamp www.alekoy.cjb.net finner du dem forresten... Lenke til kommentar
moah Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei CROYFER fant du noe løsning på chieftec kabinettet? Jeg har tenkt på samme løsningen je og!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Sp!kes er fett, men de koster dritmye... Synd Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Sp!kes er fett, men de koster dritmye... Synd har du en link til noen plasser de selger spikes? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Gullspikes. (bruk 4). Åh, jeg trodde det var nok med 1 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Sp!kes er fett, men de koster dritmye... Synd har du en link til noen plasser de selger spikes? Sjekk på store audio-butikkkjeder. Dem har som regel noen. Vent litt, så skal jeg sjekke det litt selv. De koster 40Kr stykke tror jeg... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Gullspikes. (bruk 4). Åh, jeg trodde det var nok med 1 lol Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg fant denne: http://www.audioforum.no/cgi-bin/s/thread.cgi?15376,0 Også fant jeg en link til overklokking.no når jeg søkte på "Spikes" på alltheweb Finner jeg flere, adder jeg dem i denne posten. ADD: Ok, gå på denne sida: http://www.mamut.com/dynabel/subdet95.htm Da går du inn i webshop'n og søker på "Spikes". Da finner du litt av hvert. Som sagt 40Kr stk... Lenke til kommentar
rakett Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 prøv Ljudia norge der har de litt av hvert [/url] Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Hei CROYFERfant du noe løsning på chieftec kabinettet? Jeg har tenkt på samme løsningen je og!!! Jeg har ennå ikke funnet noe som kan få kabinettet "høyere opp i lufta", men jeg har målt litt og funnet ut at det går ann å feste katoder under kabinettet selv om det er slik det er til dags dato. Jeg skal prøve det først, og hvis de går i stykker eller .no skal jeg finne en bedre løsning. Nå gjenstår det bare å vente til microplex får inn røde katoder, så skal jeg bestille meg litt smågodt derifra Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Spikes får man vel på Biltema? På europris får man kjøpt sånne knotter med lim som man kan feste under ting. De kan festes på hverandre hvis man trenger ekstra høyde. Kanskje ikke det mest proffe men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå