Gå til innhold

Fikk en genial ide; bibelvers til kompis ;)

jahas

Anbefalte innlegg

haha, fikk et kristen blad i posten og der kunne du bestille et bibelværs daglig... du bare sendte inn bibelvers til 232223(eller noe sånt). Tenk så konge og gjort det med en kammerat :!:

Han hadde fått bibelværs på mobilen hver dag :!:

Genialt

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tør jeg spørre hvor det geniale blir av?

9091359[/snapback]

ekke min feil at du er passert 40 og sto opp på feil bein.....

Mye gøyere å få folk oppringt av Vesta!

9091368[/snapback]

haha, ekke dum den heller nei ^^

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

9091359[/snapback]

9091370[/snapback]

For det første er jeg faktisk 22 år unna 40.

For det andre tror jeg nok jeg hadde humret litt for meg selv om jeg hadde sett på film med en kamerat jeg hadde gjort det mot mens han mottar enda en et bibelvers, og bantes noe inni granskauen.

For det tredje må man nok litt høyere opp i faenskapsnivå for å kunne kalle det genialt. :devil:

Men det er nok bare min mening. :)

Lenke til kommentar

9091359[/snapback]

9091370[/snapback]

For det første er jeg faktisk 22 år unna 40.

For det andre tror jeg nok jeg hadde humret litt for meg selv om jeg hadde sett på film med en kamerat jeg hadde gjort det mot mens han mottar enda en et bibelvers, og bantes noe inni granskauen.

For det tredje må man nok litt høyere opp i faenskapsnivå for å kunne kalle det genialt. :devil:

Men det er nok bare min mening. :)

9091416[/snapback]

jaja, kan jo være enig med deg i det, men morro hadde det vært ;)

Lenke til kommentar

Mye bedre å få kompisene meldt på alt det Jambatullet :p "Få disse stilige bildene på din mobil til kun 25 kr i måneden!". Verre spam kan du ikke finne :D

Men ellers ikke så dårlig ide,pass på at den blir sendt til karen som oftest roper ut "haha,kristne er totalt idioter ass!!" :p

Lenke til kommentar

vi brukte bestille vaskeballer fra omo og sånne andre gratis stuff når jeg var ung .

alt av gratis klubber som sendte junk , libero klubben , osv . gratis og gøy

det og få melding om gud hver dag som koster penger er ikke gøy , og dårlig gjort .!

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...