smoothie46 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei. Jeg prøver da og overføre musikk fra pcen til mobilen min, Nokia 6280. Men det viser seg dessverre at jeg har mista håndboka mi som fulgte med på kjøpet. Kan noen værsåsnill fortelle meg hvordan jeg overfører musikk til moben?? Jeg har alt prvød med usb-ledningnen til mobilen og koblet til pcen, men da jeg prøver å kopiere disse musikkfilene til mobilens, slår pcen seg av, gang på gang... er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Missy- Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er det ikke pcen din det er noe feil med da? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er det ikke pcen din det er noe feil med da? 9091893[/snapback] Dette har vel uansett *ingenting* med operatører og tjenester å gjøre? Lenke til kommentar
smoothie46 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Fant ut av saken tilslutt Men jeg må innrømme at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle poste innlegget på forumet.. Kanskje mod. kan flytte den til sin rettmessige plass? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå