iernie Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kjøpte en del kartonger da jeg var i Serige for 4-5 dager siden. 2 Kartogner for 40 SEK :O Billig! Ellers selger ICA her hos oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Capri-Sonne pleier jeg alltid kjøpe på Danskebåten. Heldige meg som bor på Sørlandet, ikke stress i det hele tatt. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Smart Club i Oslo for blodpris 40 kr? for 10 dårlig utvalg sist jeg sjekka Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen som vet om en plass i bergen som selger disse? Elsker de! De selger de i en pakistanerbutikk ved siden av busstasjonen i Bergen.. Har kjøpt der mye=) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Selger de i sånne Deli De Luca butikker (eller hvordan navnet skrives) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Billigste jeg har funnet er en "jalla-jalla"butikk midt i mellom "Skopiraten" (noen andre som har undret seg over hvorfor "logopiraten" deres har så utrolig små sko?), og Systembolaget rett utenfor Srømstad sentrum. Husker ikke hva butikken heter, men vil tippe at det står "halal" på skiltet (tror det var et hvitt skilt med rød skrift). Der selger de 10pack for 18SEK, og de har uffattelige mange forskjellige smaker! Personlig vil jeg si at "dragefrukt" virkelig er toppen når det gjelder Capri-Sonne. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Svergie. Nærmere bestemt Svinesund. Charlottenberg ftw. Capri Sonne er oppskrytt, kjøp saft istedet Lenke til kommentar
kermit2 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som vet hvor man kan få kjøpt Capri-Sonne ? Tips i form av butikk og nett ønskes. Svinesund som en har nevnt her på forumet er ganske korrekt, men man får også kjøpt Capri Sonne til den store gullmedalje på Nordby senteret et lite stykke fra Svinesund. Tragisk at det er så komplisert å få denne kjempegode drikken mer over det hele i Norge for vi nesten "hamstrer" den når vi er hos "søta bror". Men prøver så langt det er mulig å kjøpe den på gamle Svinesund da det er et stress å fly på Nordby. En annen her synes den er oppskrytt, men er absolutt ikke enig her. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er ikke komplisert å få tak i Capri-Sonne, de har det på Meny og Deli de Luca Sikkert dyrere enn i Sverige, men komplisert... høres mer komplisert ut å reise til Sverige Lenke til kommentar
kermit2 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er ikke komplisert å få tak i Capri-Sonne, de har det på Meny og Deli de Luca Sikkert dyrere enn i Sverige, men komplisert... høres mer komplisert ut å reise til Sverige Tja, det kommer jo litt an på om hvordan du beregner kjøpene, for tar du litt kjøtt, flesk og andre ting blir det ganske rimelig. Dog spørs det vel hvordan prisene og kjøpelysten vil bli framover da svenskene har "truet" med å innføre euro ettersom jeg har hørt rykter om Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Capri-Sonne var stort sett å få hos alle kjøpmenn på 70-tallet. Så kom butikkjedene og ødela dagligvarehandelen med ensrettet utvalg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Selges på Ica nær på Hamar i 5pk koster 52 for en pakke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Selges på Ica nær på Hamar i 5pk koster 52 for en pakke. Det var dyrt. 10 kroner for en sånn liten pose med saft... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 10 kroner for en sånn liten pose med saft... Mm, det stod at den kostet 32 på prislappen så kostet den 52, føler meg snytt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Charlottenberg ja, er det 2-3 ganger i året på storhandling, pleier å kjøpe 6-8 pakker da :D Elsker dragefrukt og cola mix smakene. Jeg har aldri sett det i noen norske butikker rundt her (oppland) Så du må nok til ei invandersjappe eller over grensa til søte bror. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Var på ICA, og der kostet det 50 kr for 5 pk. På Nordbysenteret koster det 50 SEK for 2 pk Capri Sonne med 10 i vær pakke Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har to varianter på Helgø Matsenter i Stavanger: appelsin og safari. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Synes Safari og den med den røde dragen på er de 2 beste Lenke til kommentar
Devore Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Får en fortsatt tak i denne på Svinesund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå