Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe Capri-Sonne?

fxwz

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Capri-Sonne pleier jeg alltid kjøpe på Danskebåten. Heldige meg som bor på Sørlandet, ikke stress i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Billigste jeg har funnet er en "jalla-jalla"butikk midt i mellom "Skopiraten" (noen andre som har undret seg over hvorfor "logopiraten" deres har så utrolig små sko?), og Systembolaget rett utenfor Srømstad sentrum. Husker ikke hva butikken heter, men vil tippe at det står "halal" på skiltet (tror det var et hvitt skilt med rød skrift). Der selger de 10pack for 18SEK, og de har uffattelige mange forskjellige smaker!

Personlig vil jeg si at "dragefrukt" virkelig er toppen når det gjelder Capri-Sonne.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Noen som vet hvor man kan få kjøpt Capri-Sonne :love: ? Tips i form av butikk og nett ønskes.

CS-Faszination_Weltmarke.jpg

:love: Svinesund som en har nevnt her på forumet er ganske korrekt, men man får også kjøpt Capri Sonne til den store gullmedalje på Nordby senteret et lite stykke fra Svinesund. Tragisk at det er så komplisert å få denne kjempegode drikken mer over det hele i Norge for vi nesten "hamstrer" den når vi er hos "søta bror". Men prøver så langt det er mulig å kjøpe den på gamle Svinesund da det er et stress å fly på Nordby. En annen her synes den er oppskrytt, men er absolutt ikke enig her.

Lenke til kommentar
Er ikke komplisert å få tak i Capri-Sonne, de har det på Meny og Deli de Luca :)

Sikkert dyrere enn i Sverige, men komplisert... høres mer komplisert ut å reise til Sverige :p

Tja, det kommer jo litt an på om hvordan du beregner kjøpene, for tar du litt kjøtt, flesk og andre ting blir det ganske rimelig. Dog spørs det vel hvordan prisene og kjøpelysten vil bli framover da svenskene har "truet" med å innføre euro ettersom jeg har hørt rykter om

Lenke til kommentar

Charlottenberg ja, er det 2-3 ganger i året på storhandling, pleier å kjøpe 6-8 pakker da :D :D

Elsker dragefrukt og cola mix smakene. Jeg har aldri sett det i noen norske butikker rundt her (oppland) Så du må nok til ei invandersjappe eller over grensa til søte bror.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...