metropol Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Skal kjøpe ny telefon til samboeren. Hun er litt "grønn" når det gjelder telefoner, det er forsåvidt jeg også. Det som er viktig, i pri rekkefølge er: 1. Brukervennlighet: SMS, Adressebok, finne frem 2. Design og vekt 3. Enkel å betjene ved innkomne og utgående samtaler 4. Godt kamera. 5. Lang standbytid. Skal videreføre dagens Fri60 abonnement, så pris spiller vel også litt inn. Noen forslag? Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Sony Ericsson K810i? Godt kamera, bra design og batteri, billig Forresten: Når du skriver: Godt kamera -hvor godt er du egentlig ute etter? Skal det ha autofokus for å oppnå bra skarphet? Trenger du 3 megapiksler? osv.. For å si det sånn: Det finnes uendelig med mobiler som støtter kravene dine, så det burde egentlig ikke være noe problem å finne en som passer Lenke til kommentar
metropol Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Sony Ericsson K810i? Godt kamera, bra design og batteri, billig Forresten: Når du skriver: Godt kamera -hvor godt er du egentlig ute etter? Skal det ha autofokus for å oppnå bra skarphet? Trenger du 3 megapiksler? osv.. For å si det sånn: Det finnes uendelig med mobiler som støtter kravene dine, så det burde egentlig ikke være noe problem å finne en som passer 9091168[/snapback] Takker for tipset. Når det gjelder godt kamera, så sikter jeg til 3 megapiksler. Skjønner at det er maaaaange mobiler som dekker kravene, men enkelte har noen bedre erfaringer enn andre. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Takker for tipset. Når det gjelder godt kamera, så sikter jeg til 3 megapiksler.Skjønner at det er maaaaange mobiler som dekker kravene, men enkelte har noen bedre erfaringer enn andre. 9092283[/snapback] K810i har 3,15 Endret 17. juli 2007 av Kentinho Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Megapixler er langt fra alt.. Mitt forslag: Kjøp en "vanlig" mobil og bruk heller differansen på å kjøpe et "ok" digitalkamera. Mobil-linsen klarer aldri å fange samme informasjon som et vanlig digitalkamera gjør.. Greit nok, da må du bære på kamera også.. Men samtidig blir 90% av mobilbildene ubrukelige for annet enn mms. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hva med Nokia 7390? Den har ok kamera (3 mpxl), er brukervennlig og pen å se på. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Megapixler er langt fra alt.. Mitt forslag: Kjøp en "vanlig" mobil og bruk heller differansen på å kjøpe et "ok" digitalkamera. Mobil-linsen klarer aldri å fange samme informasjon som et vanlig digitalkamera gjør.. Greit nok, da må du bære på kamera også.. Men samtidig blir 90% av mobilbildene ubrukelige for annet enn mms. 9094284[/snapback] Feil, min N95 tar bilder som egner seg godt til utskrift! Lenke til kommentar
metropol Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Kjøpte en Nokia E65. Så langt virker hun veldig godt fornøyd. God lyd, ok kamera, rask respons og passe stor. Nå skal jeg ha meg ny mobil, en skikkelig proff telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå