Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg til Golf III 1996 3-dørs

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal kjøpe anlegg til bilen min, men har den ikke tilgjengelig for øyeblikket så får ikke sett hvilke høyttalere som står der fra før. Er nesten helt blank på området, men virker som at frontsettet er det som burde prioriteres høyest?

Her er det jeg har sett på:

spilleren

settet

Har funnet et sett og en spiller på nettet som er ganske aktuell. Som sagt så vet jeg ikke størrelsen på høyttalerne som stod forran, men hvis noen har tips til et godt frontsett, evt. noen andre løsninger på spillere og hattehyllesett/bass så hadde det vært topp:D

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler ingen å ha sub i bagasjen og 6x9" i hatthylla. Jeg orker ikke utdype det med mindre noen spør om det ;) Lov meg å tenke på den før dere spør da ;)

Golf 3 har vel plass til 4" foran på dashen etter det jeg vet. Men får vel og dørlommer med plass til 6,5" ? Joda, visst får man det!

Kjøp et skikkelig komponentsett til å ha foran, er jo der du sitter ikke sant? ;)

Lenke til kommentar

Jepp, takk for svar!

leste i en annen post at det var 4" og 6,5"=)

sub er iallefall viktig, for min del syns jeg bassen er en viktig del av musikken(ikke sånn at bilen hopper though):p Så burde satse på spiller->frontsett->sub->bakhøyttalere?=)

Lenke til kommentar

Det mange glemmer, som er så utrolig viktig og en morsom del av lyden, er midbass. Uten midbass vil bassen i mange tilfeller oppleves som "treg" og slapp. Merket dette spesielt i bilen til en kamerat i går, hvor han hadde koblet midbassen i motfase. Rettet på dette og alt fløt mye mer i hverandre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...