Gå til innhold

Vurderer SE W610i. Noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe W610i. Har lest noen tester, men har likevel noen spørsmål:

1. Noen tester hevder at lydstyrken i handsfree-høyttaleren er for lav. Noen hevder den er bra. Hva er ditt inntrykk?

2. Går det an å endre tone for kalenderpåminnelse?

3. Merkes vibrasjonsalarmen godt (f.eks i lomma eller i belte-mobilveske)?

4. Noen mobilkamera er dårlige på motiv i bevegelse, andre ikke. Hvordan er dette på W610i?

5a. Kan man velge om man vil ta bilder vha. kameraknapp eller "OK-knapp?

5b. I så fall, vil bildene bli tatt i henholdsvis landskaps- og portrettformat?

6. Hvordan er lydkvaliteten i de medfølgende hodetelefonene?

7. Hva er SAR-verdien?

8. Kan man koble den til PC med kabel, og få den til å dukke opp som harddisk, uten å bruke SE PC Suite?

9. Hvor lenge varer lyset i displayet (i sekunder) dersom man ikke rører noen taster?

10. Tastaturet har fått en del kritikk. Jeg har prøvd en K550i som har noenlunde samme taster, men syntes de var helt greie, i og med at tastene tross alt var plassert et stykke fra hverandre og derfor lettere å skille fra hverandre enn taster tett-i-tett. Kommentarer til tastaturet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe W610i. Har lest noen tester, men har likevel noen spørsmål:

1. Noen tester hevder at lydstyrken i handsfree-høyttaleren er for lav. Noen hevder den er bra. Hva er ditt inntrykk?

4. Noen mobilkamera er dårlige på motiv i bevegelse, andre ikke. Hvordan er dette på W610i?

7. Hva er SAR-verdien?

8. Kan man koble den til PC med kabel, og få den til å dukke opp som harddisk, uten å bruke SE PC Suite?

9. Hvor lenge varer lyset i displayet (i sekunder) dersom man ikke rører noen taster?

10. Tastaturet har fått en del kritikk. Jeg har prøvd en K550i som har noenlunde samme taster, men syntes de var helt greie, i og med at tastene tross alt var plassert et stykke fra hverandre og derfor lettere å skille fra hverandre enn taster tett-i-tett. Kommentarer til tastaturet?

9090741[/snapback]

Jeg har ikke testet denne IRL, men jeg har testet den i butikk.

Min tanke er at dette mer eller mindre er en krympet w810i.

Tastene er som du sier små, men jeg har eid en telefon med små taster før og det er langt fra værste tastene jeg har hatt.

Så lenge tastene er "faste", så er det egentlig "ok" for meg.. Samt de små tastene på telefonen jeg hadde, stakk litt ut fra mobilen, som gjorde man følte hvilken tast man var på.

Men ja. Videre kommentarer.. Kameraet er noe ala k750i/w800i/w810i. Om det er et objekt i bevegelse, må du bruke autofokus for å få et "ok" resultat.

Jeg huskre ikke hvordna bildeinnstillingene var, da jeg bare testet w610i en liten stund i butikken. Kan ellers tipse at du kanskje kan teste denne på lefdal! Det var der jeg testet den, de hadde strøm på de fleste mobilene og du kunne ta de ut av holderen og teste de, ta bilder, sjekke alle menyer++.. Ganske greit egentlig, da du kan se forskjeller på mobiler.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke testet denne IRL, men jeg har testet den i butikk.

Min tanke er at dette mer eller mindre er en krympet w810i.

Tastene er som du sier små, men jeg har eid en telefon med små taster før og det er langt fra værste tastene jeg har hatt.

Så lenge tastene er "faste", så er det egentlig "ok" for meg.. Samt de små tastene på telefonen jeg hadde, stakk litt ut fra mobilen, som gjorde man følte hvilken tast man var på.

Men ja. Videre kommentarer.. Kameraet er noe ala k750i/w800i/w810i. Om det er et objekt i bevegelse, må du bruke autofokus for å få et "ok" resultat.

Jeg huskre ikke hvordna bildeinnstillingene var, da jeg bare testet w610i en liten stund i butikken. Kan ellers tipse at du kanskje kan teste denne på lefdal! Det var der jeg testet den, de hadde strøm på de fleste mobilene og du kunne ta de ut av holderen og teste de, ta bilder, sjekke alle menyer++.. Ganske greit egentlig, da du kan se forskjeller på mobiler.

9094327[/snapback]

Jeg får alltid teste telefonene der jeg kjøper dem. Det mener jeg er meget viktig. Å selge telefoner til folk, uten at de får prøve dem, dersom man ber om det, har jeg ikke sans for. Da går jeg et annet sted, eller handler på nettet.

Lenke til kommentar

Har vært og prøvd en W610i i butikk, og legger inn svar på spørsmålene jeg startet tråden, med:

SV: Jeg syntes det ikke var mer lyd enn det måtte være. Har lest kommentarer alt mellom veldig sterk og for svak. Det varierer vel ikke fra eksemplar til eksemplar vel?

SV: Neiiida. :(

SV: Neiiida. Prøvde en Nokia 6300 også, og den vibrerte merkbart kraftigere.

SV: ? Gjelder sp. 4, 5a+b og 6, da jeg ikke fikk prøvd kameraet.

SV: Ikke prøvd.

7. Hva er SAR-verdien?

SV: Den er ganske høy; 1.30 eller deromkring.

SV: Ikke prøvd.

SV: Lyset ble klokket inn på 20 sekunder.

SV: Tastaturet er love or hate. Jeg syntes de var helt greie!

Det var svar på noen av spørsmålene. Fint om noen kunne svare på det jeg ikke kan svare på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...