Gå til innhold

Koss Porta Pro og siddiser...


Anbefalte innlegg

koss_portapro.jpg

 

Jeg jobber i Stavanger i sommeren, og i den forbindelsen tar jeg buss hver dag. Hva er det egentlig med siddiser og Koss Porta Pro? :ermm:

 

Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier 4 av 5 som stiger på bussen og lytter til musikk (det er mange) har Porta Pro. Resten har ørepropper. Bortsett fra meg selv (PX100) ( :cool: Føler meg spesiell) har jeg ikke sett en eneste med andre typer åpne hodetelefoner.

 

Jeg hadde nesten ikke trodd like mange hadde hatt Porta Pro om butikkene så hadde gitt de bort!! Hvor jeg kommer egentlig fra har jeg bare sett en eneste Porta Pro.

 

Stobyfenomen? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De der suger så grønt!

9090626[/snapback]

De der er så absolutt verdt pengene de koster. Om man er audiofil er man selvfølgelig nødt til å ha noe annet, men Koss PP scorer svært høyt på pris/ytelse.

9090639[/snapback]

 

 

Nei, det gjør de så absolutt ikke!

Lenke til kommentar

Grunnnen til at Koss Porta Pro har spredd seg som ild i tørt gress er nok at de er svært billige og rimelig bra, og nå som mange kjøper dyrere mp3-spillere enn skit til 199 fra elprice, vil mange ha litt bedre lyd enn de medfølgende øreproppene som vanligvis suger balle.

 

Det er nok absolutt et byfenomen, Oslo kryr også av dem.

Lenke til kommentar
+god bass

+livstid garanti

+kan pakkes sammen

+slitesterke

+billig forhold til ytelse

9090712[/snapback]

 

Akkurat DEN er jeg med på( de andre også, men særlig den.) Har hatt mine i ett og et halvt år nå, de har fått mye bank, blant annet ligget nederst i sekken (har masse rart og tungt der), blitt tråkket på, kastet rundt, osv. De holder! :love:

Lenke til kommentar
Er da helt likt i Oslo. Når jeg tar toget om morgenen kan jeg se minst 10 kun i samme vognen som meg med dem!

 

Forøvrig helt enig,de blir utrolig lett slitte og ødelagt.

9090898[/snapback]

Da lurer jeg virkelig på hva du bruker dem til. Mine har holdt i fire år, og først nå begynner det ene elementet og falle av litt lett, men aldri under bruk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...