Woilef Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har noen her inne hørt om når HSDPA blir lansert hos Telenor? Har fått inn HSDPA på toalettet på Aker Brygge og på toget når jeg kjører gjennom Sandvika Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har ikke hørt noe om HSDPA fra Telenor, men de er nok i gang med utbyggingen siden de ikke kan være "dårligere" enn Netcom. Forøvrig litt interessant at du har funnet dekning på et toalett på Aker Brygge av alle steder. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det som er syns er at det virker ikke som de må imøtekomme et krav om å dekke en viss del av befolkningen eller slikt med HSDPA. Men etter noen småsamtaler virker det som på meg at når Telenor lanserer dette en gang i høst vil det være ganske kjapt oppe i en god del byer. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det som er syns er at det virker ikke som de må imøtekomme et krav om å dekke en viss del av befolkningen eller slikt med HSDPA. Men etter noen småsamtaler virker det som på meg at når Telenor lanserer dette en gang i høst vil det være ganske kjapt oppe i en god del byer. 9091548[/snapback] NetCom skal i allefall ha HSDPA-dekning i de største byene i løpet av året, så Telenor må levere såpass i det minste, når de lanserer det Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Også litt fra og til med HSDPA dekning i Nydalen. Det som er litt merkelig er at en kollega bruker HTC P3600 - regner med denne skal ha støtte for HSDPA. Da jeg kontaktet en i Telenor sa han at det stemte at de testet litt ut her og der i Oslo, og feilen kollegaen min opplevde (når HTCen svitsjet over til HSDPA) så kuttet den samtaler, etc. Telenor personen sa at dette var "leverandøren" klar over...så - snakker vi da om en HTC P3600 som er "HSDPA READY" (hehe) eller støtter den HSDPA fullt ut ? Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Den skal nå ha støtte for HSDPA helt ut trodde nå jeg. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Så hva mente Telenor karen med det han sa..at leverandøren var klar over problemet ?? Hmm..for spørre han seinere - men gjett gjerne! Den skal nå ha støtte for HSDPA helt ut trodde nå jeg. 9118668[/snapback] Lenke til kommentar
atLind Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tipper det enten er leverandøren av HSDPA senderne til Telenor. Eller leverandøren av telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå