smunii Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! Jeg har laget meg en clan hjemmeside til cs clanen min(med html). Og nå er jeg blitt VELDIG lei av og måtte gå innpå så mange programmer bare for og oppgradere en liten ting:S.. så spørsmåle mitt er, er det muligt og få en side der du kan logge deg inn og så kommer du til en sånn "hjemme side editor" så kan jeg fikse sida over internett:) sikkert dårlig fortalt men er ikke så god i dette, viss dere ikke fatta det men like vell vil hjelpe meg så kan dere det, enten her eller på [email protected] -Takk for all hjelp jeg får- MvH Smunii Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du må nok på et server-side språk for dette (PHP, ASP, .NET eller noe sånt) Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 CMSet webspell er bygd for ditt formål vil eg tro. Ta ein titt på heimesida deiras. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Eller e107. Begge er enkle a administrere (e107 er litt mer avansert kanskje). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå