SmoPe Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg driver for tiden å skjærer ut verdens tøffeste drage i kabinettet http://www.interplay.com/bgate2/images2/ conceptart/Dragon_lg.jpg Her skal jeg gravere endel på plexiglasset og kan du si. Men det jeg lurte på var om noen har noen ide om hva slags farge jeg bør ha på kald katoden inne i casen. det er svart utenpå og de gidder jeg foreløpig ikke gjøre noe med. Jeg har vært inne på tanken med rød (men er den rosa er det bad idea) kanskje rød og gul. But feel free too give me some ideas. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Rød og gul høres bra ut. Hva med å kjøre en neon-wire rundt dragen? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 er det bra lys i neonwire, for poengt er å lyse opp innmaten også, ikke bare dragen. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Sånn passe mye :wink: Er ikke noen lysfontene akkurat (Les: Martha Louise) men duger da litt... Man ser den lyser, men ikka at den lyser opp... på en måte Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har nettopp kuttet ut en drage selv: http://www.thomas.stenbakk.net/bilder_case...mod_elleg_6.htm Mangler to små biter midt inni der for å definere halen litt bedre, så er alt klappet og klart. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kunne jo vøre rød inne slikt at dragen lyser rødt og en sånn neon wire i gul farge rundt langs kanten på dragen slik at den ser ut som en brennende drage. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hva med å ha en slik dekorasjons list rundt den. det koster bare 9 kr meteren. og kansje du skulle ha en grønn drage med røde øyne. bruk led til øynene. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Skla du gravere i Plexi, så er det tøft å borre in noen lys sterke Dioder, (Blå kansje). Slik at bare der du har gravert lyser opp, fordi lyset brytes... (Eller noe sont ) Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvordan klarer dere å skjære til plexi glasset så fint når det er så smått? Mvh Alex Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Plexi glasset er selvsagt bare en firkantet plate som ligger på baksiden av utskjæringen.Er utskjæringen gjort godt nok så trenger man ikke dekorasjonslist, noe som forøvrig er klin umulig å få til når det er så mangen kroker og hjørner man skal innom. Har foresten aldri synest at de dekorasjonslistene er noe pene. Spesielt de sorte. Store og stygge. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ]www.interplay.com/bgate2/images2/conceptart/Dragon_lg.jpg hva slags utstyr bruker du for å gravere inn den der? Ikke en dremel håper jeg Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Det funker med dremel så lenge jeg har forlenger på den da er det som å holde i en penn. bruker forlengeren til alt jeg. Det er mye letter å komme til med den. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det funker med dremel så lenge jeg har forlenger på den da er det som å holde i en penn. bruker forlengeren til alt jeg. Det er mye letter å komme til med den. LYKE TIL SIER JEG DAA trenger det trur jeg Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Du kan gjerne skrive hvorfor du synes neonwires suger. Jeg har ikke drevet med noe casemodding før og vil derfor gjerne vite alt om lys og lyssetting og hva som er bra/dårlig. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det de fleste ikke liker er at de ikke gir fra seg like mye lys som neon/kald katode og derfor egner seg dårlig til å lyse opp inne i kabinettet. De er derimot perfekte til å lyse opp små detaljer, for eksempel "rillene" foran i Chieftec Dragon-kabinett eller inni et tastatur. Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 jah det er jeg veldig enig i!!! 8) det er syyykt fett rundt tastatur eller musematte osv. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det funker med dremel så lenge jeg har forlenger på den da er det som å holde i en penn. bruker forlengeren til alt jeg. Det er mye letter å komme til med den. Wow, den dragen med en dremel? Da skal du ha skikkelig skills. Blir noen timers arbeid det der Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Hvor kan jeg kjøpe dioder som er lyssterke nok til å lyse opp graveringa på dragen. Jeg må vel muligens ha flere. Kan jeg bruke lazer leds eller må jeg ha noe annet. Noe som har prøvd dette og vil dele kunnskapen. Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hvorfor ikke prøve neonwires? : sjekkd enne f.eks. : http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/...dfxcool/455.jpg de er fete til sånt! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå