Zera Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! Jeg planlegger å kjøpe et nytt skjermkort om ikke så altfor lenge. Har nå et NVidia GeForce 7900 GT 256 MB, men med spill som Crysis og BioShock, trenger jeg vel et nytt et snart. Uansett, jeg er litt usikker på om det skal lanseres noen nye DirectX 10 kort i nærmeste fremtid, og om disse er verdt å vente på. Har dere noen anbefalinger? Kortet MÅ ikke ha DirectX 10 støtte, men det er jo absolutt å foretrekke. Vil helst ikke bruke så mye over 3000,-, men etter det jeg har sett, er vel det temmelig vanskelig. Målet er ikke å spille Crysis på best grafikk, men noe "eye candy" sier jeg ikke nei til. På forhånd takk - Zera Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 til 3000,- så er det HD 2900XT og til 2000-2500,- så er det 8800GTS 320mb Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Når crysis og bioshock kommer så er vel også neste generasjon av skjermkort også kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå