Gå til innhold

OCZ ModXStream 900W, noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe PC til høsten og ser nå litt på PSU. Har vert over TT PSUene og synest de kan vere et godt valg. Men så kom jeg over OCZ sine.

Så jeg lurer derfor på om OCZ ModXStream 900W er noe å satse på? Mtp. de nye 8-pins kontaktene og nyere ATI kort, er den et smart valg? Det hadde vert fint om noen kunne si meg hvor jeg finner de ulike ledningstypene på PSUen. Følger de modulære kablene med? :)

Noen som har den? Skriv gjerne litt om den. :)

Dersom dere vil anbefale meg en annen PSU: Det er hovedsakelig strømforsyninger i prisklassen opp til 2500 jeg er ute etter. Varen bør også vere på lager hos netshop.no. Vil ikke gå for PSUer under 800 w mtp. fremtidige oppgraderinger. :)

Link til produktet: https://prisguiden.no/product.php?p...8&view=articles

Og hva er prisen på Tagan TurboJet 900w?

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Thermaltake ToughPower 1200 watt? Den koster under 2500, den har 8 pins kontakt for skjermkort (står ikke der, men det står i tester av den etc.) og du har 1.2 Kw å bryne deg på.

Da kan du lett kjøre treveis CrossFire (2+1 til fysikk) og Quad-Father og 10-12 harddisker :)

(jeg vet ikke om man kan få HK som støtter det over, men det var bare et eksempel på et strømslukende oppsett)

Lenke til kommentar

Har sett litt på den ja. Ser ut som en bra PSU, billig er den og. Har lest en del tester der 1200w fra TT scorer høyt. Takk for tipset. :)

Den OCZ PSUen hadde litt dårlige tilkoblingsmuligheter med bare 2 stk PCI-Express kontakter. :(

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...