RashiE Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Muså henger seg opp \ lagger \ hakker når folk logger seg innpå ventrilo \ når mangen folk kommer forran meg \ ingame counter-strike 1.6 Skjedde etter jeg tok diskoppryddning(pcen hang seg opp så jeg måtte gjør d) Har mx510 mus, nvidia gefore 7300gs > HÅPER NOEN HAR PEILING TAKK < Endret 17. juli 2007 av RashiE Lenke til kommentar
knaill Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Tror du bør endre den emnetittelen før en moderator stenger tråden. Ta en titt i retningslinjene for hvordan emnetitler bør se ut. Edit: Oi, nå så jeg streng ut. Velkommen til forumet, forresten! Endret 17. juli 2007 av qez Lenke til kommentar
RashiE Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 hehe, takk takk .. går ikke ant å game når det skjer hele tiden, ble litt desperat ;p Lenke til kommentar
knaill Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har du lagt inn driverne fra Logitech? Lenke til kommentar
knaill Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg vet ikke hva som kan være feilen, men du kan prøve å få en moderator til å flytte tråden til kategorien "Maskinen fungerer ikke" og se om du får flere svar der. Det er vel strengt tatt der spørsmålet hører hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå