Luc1fer- Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har skaffet meg et Jabra 250v headset som jeg ikke er veldig fornøyd med. Lyden til andre er forsåvidt ok, men det skurrer hele tiden når jeg skal høre hva de andre sier. Dette er kjøpt på elkjøp, og jeg har 30 dagers returrett som jeg har planer å om å bruke. Hva slags andre alternativer finnes, og hvilket er det beste? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Vet ikke om det hjelper, men denne linkelinken er fin når det gjelder headset til ps3. Endret 17. juli 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Takk for raskt svar. Ser ut til at jeg har vært uheldig med headsettet da. Er ikke interessert i noe skikkelig headset, jeg vil ha en "ørepropp" så da ser det ut til at jeg går for Jabra BT125 eller 135 som har 2.0 støtte og har gode referenser i den tråden. Drar til elkjøp i dag og bytter inn, tenker jeg tar med meg Ninja G. hjem også! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kjøpte en Jabra BT 135 på ferie i Thailand for 200 kr. Nå trenger jeg bare en billig usb ladekabel. Noen som vet om en kabel som passer disse? Den er litt mindre enn den vanlige mini USB standaren. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den til ps3 laderen til sixaxis passer ikke? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har samme headset. Virker som pluggen er litt spesiell... Jeg har ikke sett den på noe annet før ihvertfall. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 hmmm må kanskje se etter en butikk som selger Jabra utstyr. Synd at de ikke bruker vanlig miniUSB. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ja, men det går jo ann å lade den med vanlig strømkontakt da? Du har vel strøm i nærheten av Ps3'n din? Ellers er jeg knakendes fornøyd med dette headsettet. Både rekkevidden og lyden på det er gode. I motsetning til mitt gamle headset. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Her er et bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Den laderen for strømnettet passer ikke i norske kontakter den som fulgte med altså. Uansett vil jeg ha en USB lader. Tharos_: se på denne linken. Tror du den passer? Slik ser laderen min ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. august 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ikke godt å si, det stod veldig lite detaljer på den siden. Vanskelig å se detaljer på bildet og... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Image:USB_types.jpg Den helt til venstre er vel det du trenger? Nr to fra venstre er den som PS3 kontroller bruker. Edit: micro USB heter den første, mens mini USB er den andre fra venstre. Endret 1. august 2007 av andreasn Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Takk for hjelpen alle sammen. Micro usb! Det vil gjøre det enklere å finne en passende kabel. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Der var den gitt, da lærte jeg noe idag også. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Drar opp denne tråden igjen jeg, siden jeg har vært på flyttefot og min lader til headsettet har sporløst forsvunnet. Så da lurer jeg på om du fant noen lader til headsettet ditt Urge? Hadde vært veldig greit med link også hvis du gjorde det. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Drar opp denne tråden igjen jeg, siden jeg har vært på flyttefot og min lader til headsettet har sporløst forsvunnet. Så da lurer jeg på om du fant noen lader til headsettet ditt Urge? Hadde vært veldig greit med link også hvis du gjorde det. Har selv et jabra og det kan jeg lade med en vanlig micro usb kabel. kan kjøpes hos feks clas for ca 80kr Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Takk for svar, da tar jeg en tur innom Clas i Tønsberg neste gang jeg er forbi der. Lenke til kommentar
Burns Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fant en tråd om headsett til playstation så jeg bruker denne jeg.. Fikk ett headsett av dama mi som heter sony DR-BT50. Egentlig ikke helt hva jeg var ute etter. Men når jeg kobler den til telefonen og slike ting er det utrolig bra lyd i den. Så jeg bestemte meg for å beholde det. Når jeg bruker det på playstation fungerer det også fint. Men spørsmålet mitt er om det er mulig å få all lyd i headsettet. Altså ikke bare lyden fra stemmene som snakker, men også lyden fra hele spillet? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg bruker Jabra JX10. Veldig bra headset som fikk terningkast 6 på amobil.no. Edit: Hvis man hører skurring på bluetoothheadset er det vanligvis headsettet til de man snakker med som det er noe galt med. Endret 13. januar 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå