Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kobling av forsterkere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrivefeil er vel bare noe vi må bli vant til. I dag lærer man ikke rettskrivning på skolen tydligvis. Språket vårt forandrer seg stadig vekk, og nå er det faktisk lov å gå skjino å skjøpe godteri. Folk har også fått en "gi faen mentalitet" til om de skriver riktig eller ikke. Sløvt!

Men til sakens kjerne.

Sjekk om den ene forsterkeren din har en "Line out". Da kan du koble signalet videre til neste forsterker der. Evt kjøpe et Y-ledd som du bruker til å fordele signalet med fra spilleren til forsterkerene.

Lenke til kommentar

Ikke meningen å være kverulerende, men det var ikke bare skrivefeilen jeg egentlig siktet til.

Men jeg antar du mener "cd spiller" når du sier "bilstero".

Si cd spiller, og ikke "bilstero" eller "bilstereo"!!!

Det er det samme som å si hjemmekino når du mener dvd spiller.

Men som herren over meg har anbefalt, trenger du 2 x y-ledd. Som i ene enden kobles på phonoledningen fra cd spilleren din (bilstero) og inn på de to inngangene på forsterkeren din.

Lenke til kommentar
Skrivefeil er vel bare noe vi må bli vant til. I dag lærer man ikke rettskrivning på skolen tydligvis. Språket vårt forandrer seg stadig vekk, og nå er det faktisk lov å gå skjino å skjøpe godteri. Folk har også fått en "gi faen mentalitet" til om de skriver riktig eller ikke. Sløvt!

9090631[/snapback]

Min helt! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...