traxx1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kobler to forsterkere på en bilstero med bare en linjeutgang?? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Først må du forklare hva en bilstero er. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Skrivefeil er vel bare noe vi må bli vant til. I dag lærer man ikke rettskrivning på skolen tydligvis. Språket vårt forandrer seg stadig vekk, og nå er det faktisk lov å gå skjino å skjøpe godteri. Folk har også fått en "gi faen mentalitet" til om de skriver riktig eller ikke. Sløvt! Men til sakens kjerne. Sjekk om den ene forsterkeren din har en "Line out". Da kan du koble signalet videre til neste forsterker der. Evt kjøpe et Y-ledd som du bruker til å fordele signalet med fra spilleren til forsterkerene. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ikke meningen å være kverulerende, men det var ikke bare skrivefeilen jeg egentlig siktet til. Men jeg antar du mener "cd spiller" når du sier "bilstero". Si cd spiller, og ikke "bilstero" eller "bilstereo"!!! Det er det samme som å si hjemmekino når du mener dvd spiller. Men som herren over meg har anbefalt, trenger du 2 x y-ledd. Som i ene enden kobles på phonoledningen fra cd spilleren din (bilstero) og inn på de to inngangene på forsterkeren din. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Skrivefeil er vel bare noe vi må bli vant til. I dag lærer man ikke rettskrivning på skolen tydligvis. Språket vårt forandrer seg stadig vekk, og nå er det faktisk lov å gå skjino å skjøpe godteri. Folk har også fått en "gi faen mentalitet" til om de skriver riktig eller ikke. Sløvt! 9090631[/snapback] Min helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå