snesoey Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Lurer på om det er noen som vet hvorfor mitt hovedkort (TH7-Raid), kommer med en pipelyd når jeg f.eks. kopierer store/mange filer fra en hd (ata100) til en annen (ata100)? Den piper som regel bare èn gang, får ingen annen ev. indikasjon på at det er noe feil på gang. Anyone? Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Det er ikke en Seagate Barracuda IV harddisk da ? Har en slik og den lagde pipelyder før jeg fant et program som disabla den featuren som gjorde at disken "peip". Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Nei, har "bare" noen Western Digital og en IBM. Hmm, HDer som lager pipelyder, det var nytt for meg. Lenke til kommentar
Arch Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2001-12-31 02:16, CdBuRnR skrev:Det er ikke en Seagate Barracuda IV harddisk da ? Har en slik og den lagde pipelyder før jeg fant et program som disabla den featuren som gjorde at disken "peip". jeg og har en seagate barracuda hdd..og den og piper..har lurt fælt på hva det er..kan du si meg mer om det og hvor fikk du tak i det programmet? mvh arch :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå