Re-Offender Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Litt av et fall vi fikk på minne i 2007 Prisen i eksempelet er tatt fra ett standard DDR2 PC5300 2GB sett. Dette betyr at man får 4ggr. så mye minne for pengene nå enn i november! Kurvene på de fleste brikkene flatet ut iløpet av juni/juli og nå er det en svak trend til oppgang. Jeg tror personlig bunnen er nådd for denne gangen. Skolestart og ferieslutt vil sette preg på minneprisene de neste 2-3mnd framover. Så hvis man trenger RAM tror jeg ikke nå er det værste tidspukntet å kjøpe på.. bare en tanke! Hvor går kurven videre? Andre som har en mening om hvor mye prisene vil gå opp eller ned de neste månedene? Endret 17. juli 2007 av ArcticOC Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 såvidt jeg har fått med meg har vi nådd bunnen, og prisene er på vei opp igjen. I følge Digitimes og andre seriøse nettsider. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) såvidt jeg har fått med meg har vi nådd bunnen, og prisene er på vei opp igjen. I følge Digitimes og andre seriøse nettsider. 9090002[/snapback] Joda, er ganske enig i de spådommene. Har gjort unna RAM-kjøpinga for i år, det ble totalt 9GB spredd over 3 systemer på meg (server, bærbar og stasjonær) Endret 17. juli 2007 av ArcticOC Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) tok du utgangspunkt i det ocz-settet som netshop hadde feilpriset en stund? edit: det var ocz, ikke geil Endret 17. juli 2007 av jzono1 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) tok du utgangspunkt i det ocz-settet som netshop hadde feilpriset en stund? edit: det var ocz, ikke geil 9090060[/snapback] Det stemmer, den store prisdroppen i august skyldes feilprising. Her er noe minne fra Kingston https://prisguiden.no/product.php?p...093&view=prices Endret 17. juli 2007 av ArcticOC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå